Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovan näköinen?

Vierailija
27.08.2013 |

Tuli tuosta Mira Luoti ketjusta mieleen. Siinä kun Miraa kuvataan kovan näköiseksi, niin mitä se tarkoittaa? Rupesi kiinnostamaan, kun minuakin on sanottu kovan näköiseksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on sanottu usein, ja ajattelen että se tarkoittaa lähinnä sitä, että nainen ei ole sellainen erityisen pehmeän ja herttaisen näköinen. Helposti sellaista naista sanotaan heti kovan näköiseksi, jolla on pääosin vakava ilme ja on muutenkin asialinjalla. 

Vierailija
2/7 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä on kyllä aika nauravainen ja" supliikkinaisia". Tosin herttaiselta en taida näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

terävät piirteet, ohuet kulmakarvat, ei kovin ystävällisen näköinen. Liian tummat hiukset, liian tummat kulmakarvat, liikaa meikkiä...maybe?

Vierailija
4/7 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat huulet ja vakava ilme? Liian kovat värit, esimerkiksi musta tai punaiseksi värjätty tukka tai vaatteet jotka eivät sovi kantajalleen.

Vierailija
5/7 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei, ehkä mä vaan näytän epäystävälliseltä, koska olen aivan blondi, enkä käytä meikkiä. Kulmakarvat on kyllä ohuet, mutta niin vaaleat, ettei juuri erotu. ap

Vierailija
6/7 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen olevani "kovan" näköinen. Selkeät kasvonpiirteet, huolellinen meikki ja hiukset aina siististi. En ole nauravaista tyyppiä, perusilmeeni ja tyylini on vakava. Puhun silloin kun on asiaa, en ole puhelias. En koe myöskään olevani erityisen ystävällinen tai sydämellinen luonteeltani, kohtelias kylläkin kaikille, mutta etäisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän