Erilaiset halut....
Minkä ihmeen takia monet ovat heti vastaan jos kumppani ehdottaa jotain itselle oudompaa? En tajua miksi ei voisi edes kerran kokeilla. Sittenhän sitä vastaa tietää. Joutuu elämässä muutenkin tekemään asioita jotka ei oikein oo kivaa.
En tarkoita, että väkisin pitäisi tehdä mitään . Tai jotain laitonta. Mutta jos toinen tahtoo esim pepun nuolentaa, facesittingiä, dildo naintia tai munaa peppuun, miksi moni on heti ei, ei, ei... Jos kerran kokeilisi ja sitten voisi sanoa, että en tahdo ei oo mun juttu.
Toisaalta mun mielestä jos ei itse tahdo esim nuolla miehensä palleja tms niin miksi kieltää se sitten kumppanilta. Minusta jos ei itse halua jotakin seksin saralla, mutta toinen kovin tahtoo niin soisi toisen käydä vaikka kerran vkossa tekemässä sitä jonkun halukkaan kanssa. Ei tulisi pettämisiä yms.On se kaurapuurokin ihan hyvää, mutta välillä tahtoo kunnan pihviä :)
Mitä ajatuksi herättää? Tai onko jollain suhde missä toinen käy hoitamassa seksitarpeitaan myös muualla...sellaista mitä kotona ei saa.
N35
Kommentit (9)
Ymmärrän sua ihan täysin. Mielestäni otsassa jo pitäisi joillakin ihmisillä lukea: en tahdo seksiä muuta kuin lähetyssaarnaaja-asennossa ja peiton alla :)
no justjoo, ja sinä jos et halua edes kokeilla niellä miehesi paskaa yhdynnässä jos hän sitä "kovasti" haluaa niin saa hän mennä ja tehdä sitä jonkun muun kanssa?? ihmeelliset on sinun ajattelutavat. ihan sama asia lastenkin kanssa, ei ne aina saa kaikkea mitä haluaa -> SITÄ SE ELÄMÄ ON. ei pidä opettaa siihen että aina saa, tai jos ei saa sitä saa kuitenkin JOSTAIN. sama asia mieheesikin liittyen, kerran käy pökkimässä vierasta lyyliä niin ei aikaakaan kun huomaat että sinne matkalle jäi. tahi sinä itte.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 14:56"]
no justjoo, ja sinä jos et halua edes kokeilla niellä miehesi paskaa yhdynnässä jos hän sitä "kovasti" haluaa niin saa hän mennä ja tehdä sitä jonkun muun kanssa?? ihmeelliset on sinun ajattelutavat. ihan sama asia lastenkin kanssa, ei ne aina saa kaikkea mitä haluaa -> SITÄ SE ELÄMÄ ON. ei pidä opettaa siihen että aina saa, tai jos ei saa sitä saa kuitenkin JOSTAIN. sama asia mieheesikin liittyen, kerran käy pökkimässä vierasta lyyliä niin ei aikaakaan kun huomaat että sinne matkalle jäi. tahi sinä itte.
[/quote]
..joutuuhan miehesikin syömään ruokiasi.. =DD
Kovin helpolla nämä seksikeskustelut menevät lapsellisiin kärjistyksiin. Yllä on anaaliseksistä kiskaistu esiin paskan syöminen. Perusteitahan ei esitellä ja jos esitetään, niin ne eivät nojaudu harkintaan vaan siihen moraaliin, jonka kukakin kuvittelee olevan jotenkin yleinen, laajalti hyväksytty tai jonkin normin mukainen.
Minäkin olen jotenkin tullut siihen tulokseen, että olisi hyvä kun otsassa lukisi, kuka on seksuaalisesti utelias ja kuka pidättyväinen. Valitettavasti nämä pidättyväiset näyttävät usein kuvittelevan olevansa oikeassa. Heidän lienee jotenkin vaikea hyväksyä ihmisten erilaisuutta. Kaiketi he myös ajattelevat, että kokeilunhaluinen ihminen on muutoinkin läpimätä, koska nämä vauva-sivut ovat täynnä kysymyksiä siitä, millainen ihminen tekee sitä tai tätä kysyjän mielestä vastenmielistä. Ihan kuin ihmisen koko persoonan voisi päätellä yhden yksityiskohdan perusteella.
Taitaa olla niin, että parisuhteessa seksuaaliset tarpeet harvemmin kohtaavat aivan täysin. Itse pidän kompromissia huonona vaihtoehtona. Sellaiset pakkaavat jäämään tilapäisiksi ja ajattelen että ne ovat vähemmän halukkaan tai estoisemman osapuolen sanelemia. Jos mahdollista, pitäisi pikemminkin pyrkiä löytämään sellainen vaihtoehto, jossa ei tarvitse käyttää kompromisseille tyypillistä elämän paskamaisuuden jakamista. Paskamaisuushan ei jakamalla parane. Ajatukseni lienee lähinnä ihanne, mutta ei kai se sitä täysin arvottomaksi tee. Tai ehkä voisin muotoilla asian toisin: kompromissi voi olla hyvinkin välttämätön, mutta lähtökohtana ei pidä olla paskamaisuuden vastavuoroinen sietäminen ja jakaminen vaan yhteisen hyvän etsiminen. Kunhan se nyt ei taas kerran tarkoita, että yhteiseksi hyväksi määritellään vähemmän haluavan ihanne.
Varmasti olisi hyvä, jos jokaisella olisi joku mittari, josta voisi nähdä estoisuuden. Minulla on mies, joka ei halua, että kosken häntä mihinkään alapäähän ikinä seksin aikana. Suuseksi kauhistus. Joudun pakosta vain makaamaan lahnana selälläni, ei muuta. Ikinä en ole orgasmia saanut hänen kanssaan kuin siten, että omat halunsa pikaisesti toimitettuaan (kestää jotain 4 minuuttia) räplää klittaa puolihuolimattomasti, jotta saan "jotain". Nykyään ei sitäkään. Ottaa vain mitä itse saa ja jättää minut täysin ilman mitään. Esileikkejä ei ole. Varustuskin erittäin, erittäin pieni ja todellakin hyvin lyhyt ja kapea. Itse olen haluttava nainen sillä onhan minulla ollut ennen häntäkin suhteita, jotka toimineet seksissä moitteettomasti. Sanomattakin selvää, että seksi on loppunut aikoja sitten kun en halua olla enää tuollaisen alustana. Seksiä kaipaan, mutta...
Mä ehdotin miehelle, että voisin dildottaa sitä anukseen, mutta heti kieltäytyi jyrkästi. Mä en käsitä. Jotenki epäkypsää.
Mua voisit dildottaa kyllä anukseen ja mä sua :)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:44"]
Varmasti olisi hyvä, jos jokaisella olisi joku mittari, josta voisi nähdä estoisuuden. Minulla on mies, joka ei halua, että kosken häntä mihinkään alapäähän ikinä seksin aikana. Suuseksi kauhistus. Joudun pakosta vain makaamaan lahnana selälläni, ei muuta. Ikinä en ole orgasmia saanut hänen kanssaan kuin siten, että omat halunsa pikaisesti toimitettuaan (kestää jotain 4 minuuttia) räplää klittaa puolihuolimattomasti, jotta saan "jotain". Nykyään ei sitäkään. Ottaa vain mitä itse saa ja jättää minut täysin ilman mitään. Esileikkejä ei ole. Varustuskin erittäin, erittäin pieni ja todellakin hyvin lyhyt ja kapea. Itse olen haluttava nainen sillä onhan minulla ollut ennen häntäkin suhteita, jotka toimineet seksissä moitteettomasti. Sanomattakin selvää, että seksi on loppunut aikoja sitten kun en halua olla enää tuollaisen alustana. Seksiä kaipaan, mutta...
[/quote]
Tasapuolisuuden nimissä toivon, että myös miehesi pilkkaa sinua töissä, keskustelufoorumeilla tai vapaa-ajalla, vielä sellaisella asialla mihin et voi vaikuttaa mitenkään. Moni nainen loukkaantuisi syvästi jos oma puoliso haukkuisi hänen ulkonäköään tai ominaisuuksiaan. Mutta et ehkä parempaakaan kohtelua ansaitse. Olet varmasti omien sanojesi mukaan itse täydellinen kaunotar, mutta komenttisi perusteella täysi kusipää.
Onhan sitä tietysti täällä, joillain vauva-sivuilla (missä ajattelin juteltavan jotain muuta) pilkata miestenne heppejä ja lesoilla pettämisjutuilla.
Tosi luotettava keskustelupaikka varmaan muutenkiin, seuraavista syistä:
1) Monet keskustelijat varmaan "katkeroituneita ämmiä" jotka tuovat asiasta ilmi vain oman näkökulmansa, mutta ketään naisvaltaisella foorumilla se ei taida haitata, haukutaan kaikki jostain syystä yhdessä miehiä
2) Monet keskusteluvat vaikuttavat saman tyypin monologeilta
3) Paikka kuhisee ilmiselviä provoja ja pervoja jotka näin ruokkivat omia fantasioitaan
4) Jotkut jutut sopii mun mielestä paremmin jollekin "Rivo-Ritun"-foorumille kuin tänne, eli vaikuttaa siltä ettei sivua moderoida ollenkaan
Ziisus, ihan ihme touhua, ei olis pitäny tulla tänne. Ei kukaan mun miespuolisista kavereista, perheestä tai ystävistä oo tilittäny kumppaneistaan tollasta paskaa, edes eron kynnyksellä. Ehkä mäkin vaan pyyhin vaimoni "rakkaus-jutuilla" perseeni ja alan kohtelemaan sitä kuin likaista huoraa.
Sori typo, * kunnon. Ei sillä KUNNAN pihvillä, niin välii :D
N35