Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten puhelimen käyttö. Mikä sopivaa?

Vierailija
14.08.2013 |

Mikä mielestänne on kolmasluokkalaiselle sopiva puhelinlasku? siis euroina tai pakettina? esim onko 20 euroa liian vähän? pitäisikö 200 tekstiviestiä riittää kuukaudeksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on se on alle 15 e. 7-luokkalainen. Hyvin on pysynyt.

Vierailija
2/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmasluokkalaisella oli saldoraja 10€. Puhelinlaskut ovat olleet korkeintaan pari euroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:42"]

Mikä mielestänne on kolmasluokkalaiselle sopiva puhelinlasku? siis euroina tai pakettina? esim onko 20 euroa liian vähän? pitäisikö 200 tekstiviestiä riittää kuukaudeksi?

[/quote]

ööööö, 20 e LIIAN VÄHÄN ???????

mulla on liittymä, jossa 5000min puhetta ja tekstarii ja nettti 14,95 e /KK

eli LIIAN KALLIS ON tuo 20e

meillä kolmasluokkalainen, jonka lasku tulee parinkolmen kuukauden välein ja on yhteensä noin 10e

eli jos lapsi tekstaa paljon , ota netti ja siihen whatsapp tms ilmainen ohjelma , jolla voi lähetellä viestejä ilmatteeks.. mulla toi ja messenger

eikä mene tekstareita juurikaan

eli kiintee paketti osta , nyt tarjouksia kaikilla esim telefin7saunalahti

Vierailija
4/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sillä kyselen kun meidän lapsi lähettää keskimäärin 30-40 viestiä päivässä, päälle puhelut. Kesän aikana kolme viimeistä puhelinlaskua on olleet 30-40 luokkaa joka minun mielestäni on liikaa, isän mielestä ei.

Vierailija
5/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 20 euroa ei ole vähän. Yläasteelaisella on liitymä netteineen 30 euroa ja se on mun mielestä maksimilasku.

Vierailija
6/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ylä-asteelaisella on myös netti liittymässä. silti alle 15 e.

Vierailija
7/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:51"]

Ihan sillä kyselen kun meidän lapsi lähettää keskimäärin 30-40 viestiä päivässä, päälle puhelut. Kesän aikana kolme viimeistä puhelinlaskua on olleet 30-40 luokkaa joka minun mielestäni on liikaa, isän mielestä ei.

[/quote]

on se silti paljon. puheluihin ja tekstareihin kun saa aina noita paketteja ja niillä noi kulut taitaa aina jäädä tota pienemmäksi. mutta tollanen pakettikin olisi vielä kallis kun kyse on lapsesta. senhän ei tartte soittaa esim työasioissa kellekään vaan puhelut ja tekstarit menee 99% kavereille. sillon jonkun appsi on hyvä ratkasu. sellasella kun soitellaan ja viestitellään ilmatteeksi. 

Vierailija
8/8 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ekaluokkalaisella prepaid, saldoa lataan 2 kertaa vuodessa 10e ja riittää oikein hyvin.

7-luokkalaisella normiliittymä ja laskut on n. 5e/kk (saunalahden liittymä, jossa kk-maksu 1,99e,sisältää nettiyhteyden ja euron päivät)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän