Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman pitäisi joustaa?

Vierailija
14.08.2013 |

Tuntuu avuttomalta kun en tiedä kumpaa pitäisi kuunnella, omaa järjen ääntäni vai poikaystäväni toiveita. Tilanteemme on tämä... Olemme seurustelleet noin vuoden ja muutimme virallisesti yhteen vastikään. Olemme kuitenkin melkeinpä asuneet yhdessä seurustelun alusta alkaen, koska mies vietti paljon aikaa luonani. Hän asui silloin vielä virallisesti toisella paikkakunnalla. Suhteen alussa kaikki oli ihanaa. Kaikki synkkasi, varsinkin seksi. Osteltiin seksiasuja ja leluja, seksiä saattoi olla useamman kerran päivässä. Keskiarvo alussa oli varmaankin n. 5-7 kertaa viikossa. Mielestäni tämä on ymmärrettävää koska suhde on tuore ja kiihkoa riittää. Sitten alkoi tulla riitoja. Kahden aikuisen elämien yhteensovittaminen olikin vaikeaa, hänellä oli omat periaatteensa ja minulla omat tapani toimia. Oli mustasukkaisuutta, alemmuudentunnetta jne. Välillä riidat olivat todella pahoja. Kerrankin jopa oksensin, koska olin itkenyt niin paljon ja olo oli niin järkyttävä. Mies on tottunut riitelyyn aiemmassa suhteessaan, minä taas en ole riidellyt näin oikeastaan koskaan. Ehkäpä juuri siksi riidat ja niiden aiheuttama paha olo jäävät kalvamaan minua, kun taas mies pystyy unohtamaan ne. Pikkuhiljaa mies muuttui silmissäni. Hän turhautuu helposti ja huutaa suuttuessaan. Hän saattaa olla todella ilkeä turhautuessaan ja sanoa pahasti. Minä en ole tottunut että minulle puhutaan niin, ja loukkaannun. Miehen mielestä riidat pitää unohtaa ja niiden aikana sanotut sanat antaa anteeksi. Jostain syystä en vain pysty siihen. Tuntuu että jos mies haukkuu minua riidan aikana hän tarkoittaa sitä todella. Ei kai riita ole joku oikeasta elämästä erillinen ajanjakso joka ei vaikuta ns. todellisuuteen? Suhde tuntuu nykyään erilaiselta kuin ennen. Tämä on sitä arkea kai sitten. Seksihaluni ovat vähentyneet, miehellä eivät. Tästä seuraa luonnollisesti ongelmia... Mies haluaisi useamman kerran päivässä, minä haluan seksiä noin pari kertaa viikossa jos emme ole riidelleet isommin. Mies tuskastuu jos ei laukea suht säännöllisesti, laukeamattomuus aiheuttaa kuulemma ihan fyysisiä oireita. Hän laukeaa päivittäin ainakin kerran, joko minun kanssani tai omin käsin. Nyt viimeisin iso riitamme koski tietystikin seksiä. Miehen mielestä en huomioi häntä tarpeeksi seksuaalisesti. Meillä siis silitellään, pidetään kainalossa, hierotaan ja suukotellaan paljon. Tämä ei riitä. Mies haluaa että huomioin hänen seksihalunsa melkeinpä päivittäin. Joko niin että meillä on seksiä, otan häneltä suihin, näytän hänelle peppuani että hän voi runkata, pukeudun seksikkäästi ja olen ”esillä” tai ihan vaan silittelemällä kun hän runkkaa. En siis saisi olla välinpitämätön hänen haluaan kohtaan. Suurin ongelma syntyy siitä jos menee pari-kolme päivää niin etten huomioi häntä seksuaalisesti (yllämainituin keinoin). Silloin olen kuulemma kylmä ja itsekäs. Onko näin? Olen nyt viimeiset viikot pakottanut itseni joko seksiin/suihinottoon/leluleikkeihin ihan vaan etten saisi lisää huutoa... Olo on vähän halpa ja likainen. Onko tämä nyt sitä aitoa toisen huomioimista vai itsensä pakottamista johonkin joka pidemmän päälle hajottaa pään?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kappalejakoa ja tee uusi aloitus, nyt en pystynyt lukemaan loppuun, tulee migreeni.

Vierailija
2/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse kuunnella haukkumista, eikä yhden päivän laukeamattomuus aiheuta mitään fyysisiä oireita kenellekään. Ikävä todeta, mutta poikaystäväsi ei käy ihan täysillä. Pihalle vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle tulee siitä huono olo, se tarkoittaa että sitä ei pidä tehdä. Jos mies painostaa johonkin, mistä sulle tulee huono olo, eikä mitään pitkällä tähtäimellä hyvää, se tarkoittaa, että mies kannattaa jättää jonkun muun ongelmaksi.

Vierailija
4/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itsekon jo tietää vastauksen kysymykseesi, eikös niin?

Vierailija
5/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi voi tyydyttää itsensä ihan ilman, että sinä olet siinä mukana, jos teillä kerran kuitenkin on seksiä viikottain jopa useita kertoja. jos laukeamattomuus aiheuttaa ihan fyysisiä ongelmia, hänen kuvittelisi tämän jo tajuavan, vai millä tavalla hän nuo fyysiset ongelmansa on hoitanut ennen parisuhdetta?

Vierailija
6/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole sitä arkea, vaan suhde, jossa mies alistaa ja manipuloi sinua. Ei mitä ilmeisimmin ole se oikea sinulle, joten parasta on katkaista suhde alkuunsa. 

Vierailija
7/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty lukemaan tuota, KAPPALEJAKO KIITOS!

Vierailija
8/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset ei osaa lukea ilman jaottelua... jo on

Vierailija
9/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein kappalejaon, vaikka en ole ihan varma menikö se ihan oikein, mutta ehkä on helpompi sitten lukea (minäkään en jaksanut lukea ilman sitä).

- Ei ap

Kumman pitäisi joustaa?

Tuntuu avuttomalta kun en tiedä kumpaa pitäisi kuunnella, omaa järjen ääntäni vai poikaystäväni toiveita. Tilanteemme on tämä...

Olemme seurustelleet noin vuoden ja muutimme virallisesti yhteen vastikään. Olemme kuitenkin melkeinpä asuneet yhdessä seurustelun alusta alkaen, koska mies vietti paljon aikaa luonani. Hän asui silloin vielä virallisesti toisella paikkakunnalla. Suhteen alussa kaikki oli ihanaa. Kaikki synkkasi, varsinkin seksi. Osteltiin seksiasuja ja leluja, seksiä saattoi olla useamman kerran päivässä. Keskiarvo alussa oli varmaankin n. 5-7 kertaa viikossa.

Mielestäni tämä on ymmärrettävää koska suhde on tuore ja kiihkoa riittää. Sitten alkoi tulla riitoja. Kahden aikuisen elämien yhteensovittaminen olikin vaikeaa, hänellä oli omat periaatteensa ja minulla omat tapani toimia. Oli mustasukkaisuutta, alemmuudentunnetta jne.

Välillä riidat olivat todella pahoja. Kerrankin jopa oksensin, koska olin itkenyt niin paljon ja olo oli niin järkyttävä. Mies on tottunut riitelyyn aiemmassa suhteessaan, minä taas en ole riidellyt näin oikeastaan koskaan. Ehkäpä juuri siksi riidat ja niiden aiheuttama paha olo jäävät kalvamaan minua, kun taas mies pystyy unohtamaan ne.

Pikkuhiljaa mies muuttui silmissäni. Hän turhautuu helposti ja huutaa suuttuessaan. Hän saattaa olla todella ilkeä turhautuessaan ja sanoa pahasti. Minä en ole tottunut että minulle puhutaan niin, ja loukkaannun. Miehen mielestä riidat pitää unohtaa ja niiden aikana sanotut sanat antaa anteeksi. Jostain syystä en vain pysty siihen. Tuntuu että jos mies haukkuu minua riidan aikana hän tarkoittaa sitä todella. Ei kai riita ole joku oikeasta elämästä erillinen ajanjakso joka ei vaikuta ns. todellisuuteen?

Suhde tuntuu nykyään erilaiselta kuin ennen. Tämä on sitä arkea kai sitten. Seksihaluni ovat vähentyneet, miehellä eivät. Tästä seuraa luonnollisesti ongelmia... Mies haluaisi useamman kerran päivässä, minä haluan seksiä noin pari kertaa viikossa jos emme ole riidelleet isommin. Mies tuskastuu jos ei laukea suht säännöllisesti, laukeamattomuus aiheuttaa kuulemma ihan fyysisiä oireita. Hän laukeaa päivittäin ainakin kerran, joko minun kanssani tai omin käsin. Nyt viimeisin iso riitamme koski tietystikin seksiä. Miehen mielestä en huomioi häntä tarpeeksi seksuaalisesti. Meillä siis silitellään, pidetään kainalossa, hierotaan ja suukotellaan paljon. Tämä ei riitä. Mies haluaa että huomioin hänen seksihalunsa melkeinpä päivittäin. Joko niin että meillä on seksiä, otan häneltä suihin, näytän hänelle peppuani että hän voi runkata, pukeudun seksikkäästi ja olen ”esillä” tai ihan vaan silittelemällä kun hän runkkaa.

En siis saisi olla välinpitämätön hänen haluaan kohtaan. Suurin ongelma syntyy siitä jos menee pari-kolme päivää niin etten huomioi häntä seksuaalisesti (yllämainituin keinoin). Silloin olen kuulemma kylmä ja itsekäs. Onko näin? Olen nyt viimeiset viikot pakottanut itseni joko seksiin/suihinottoon/leluleikkeihin ihan vaan etten saisi lisää huutoa... Olo on vähän halpa ja likainen. Onko tämä nyt sitä aitoa toisen huomioimista vai itsensä pakottamista johonkin joka pidemmän päälle hajottaa pään?

Vierailija
10/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei taida seksuaalisuudet oikein olla samalla aaltopiruudella. Eikä pidä syyllistää kumpaakaan, ei edes miestä vaikka monella täällä mieli tekee se tehdä. Miehellä on tarpeensa ja niitten patoutuminen aiheuttaa mielipahaa hänelle.

Jos saa sääliseksiä niin se ei tyydytä, joten se ei ole kuin ihan hätäapu.

Jommankumman pitää joustaa tai sitten eroatte. Kolmentena vaihtoehtona on että mies saa käydä muitten kanssa harrastamassa seksiä, jos suhde on muuten toimiva niin se saattaa onnistua.

Vierailija
11/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sairas ja jos jatkat kauemmin, niin sairastut sinäkin. Good-bye ja kaikkea hyvää elämällesi ja mies maantielle.

Seksi on nautinto ja siitä pitää nauttia, se ei saa olla tuollaista.

Vierailija
12/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiongelma ei ole se perimmäinen ongelma teidän parisuhteessanne vaan johdannainen. Koska riitelette jatkuvasti, ettekä pysty sopimaan niitä, siitä on seurannut tyytymättömyyden tunteita suhdetta, miestä ja seksiä kohtaan. 

Miehesi taas tuntuu pitävän riitelyä erillisenä asiana, samoin seksi tuntuu olevan hänen elämässään irrallinen, muista seikoista riippumaton seikka. Hän kohtelee sinua todella kurjasti: hän puhuu sinulle rumasti riidellessä eikä halua sopia riitoja. Hän myös pakottaa sinua tekemään sellaisia asioita, joista et pidä. Seksiin pakottaminen kuulostaa aika neutraalilta vielä, mutta jospa käyttäisimmekin siitä sellaista nimitystä, minkä kaikki ymmärtävät ehdottomasti kielletyksi ja nimittäisimme sitä raiskaamiseksi. 

Sinulla on oikeus koskemattomuuteen eikä sinun pidä suostua mihinkään tekoon, mistä et pidä. 

Miehellä tuntuu olevan melkoinen ongelmatapaus, koska hän ei kunnioita sinun itsemääräämisoikeuttasi. Muutenkaan hän ei tunnu kunnioittavan sinua. Ehdotan erilleen muuttoa. Mies voisi muuttaa pois luotasi. Hänen pitäisi myös etsiä ammattiapua omiin ongelmiinsa. 

Vierailija
13/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi lopettaa tuo suhde, mies alistaa sinua ja se ei ole kenellekään pitkän päälle hyväksi. Jos asiat, mitä mies sinulta vaatii, eivät tunnu sinusta mukavilta, ei niihin kannata suostua pelkästä miellyttämishalusta.

Mies huutaa ja riitelee ja sanoo pahasti...sinä et ole tottunut sellaiseen välien selvittelyyn / jäät aina alakynteen.

Ei hyvältä kuulosta, lähde kun vielä voit ja ei ole lapsiakaan. Hetken päästä et enää kykenekään lähtemään, kun mies on lytännyt itsetuntosi.

Vierailija
14/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 13:53"]

Parempi lopettaa tuo suhde, mies alistaa sinua ja se ei ole kenellekään pitkän päälle hyväksi. Jos asiat, mitä mies sinulta vaatii, eivät tunnu sinusta mukavilta, ei niihin kannata suostua pelkästä miellyttämishalusta.

Mies huutaa ja riitelee ja sanoo pahasti...sinä et ole tottunut sellaiseen välien selvittelyyn / jäät aina alakynteen.

Ei hyvältä kuulosta, lähde kun vielä voit ja ei ole lapsiakaan. Hetken päästä et enää kykenekään lähtemään, kun mies on lytännyt itsetuntosi.

[/quote]

Olen aivan samma mieltä kuin tämä kirjoittaja.

Vierailija
15/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas suhde tuo tuommoinen on, vai seksiorjaksiko hän on sinut ottanut?

Ihan oikeasti, jos asiat ei juttelemalla tokene niin lähde, ei tuo tee sinulle hyvää.

Vierailija
16/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei liene seksielämässänne, vaan nimenomaan kunnioituksen puute puolin ja toisin; poikaystäväsi ei kunnioita sinua lainkaan kun haukkuu ja pakottaa sinut seksiin kanssaan, sinä et enää kunnioita poikaystävääsi, koska hän on ollut ilkeä ja haukkunut sinua sekä loukannut sinua ja kaiken lisäksi vielä pakottaa sinut johonkin mitä et halua. Sinuna sanoisin miehelle, että joko opettelee kohtelemaan sinua kunnioituksella ja lakkaa lapsellisen huuto/haukkumis "riitelyn" tai sitten lähtee kävelemään.

Kai hänkin aikuisena ihmisenä ymmärtää, että, jos murtaa pala palalta itseluottamustasi haukkumalla sinua ja nyt vielä nöyryyttämällä seksuaalisesti, niin et sinä voi kovin innostunut seksistä olla. 

Ja kyllä aikuinen MIES pystyy olemaan pari päivää ilman laukeamista. 

Vierailija
17/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan että mies on sinua vanhempi? Olet hänelle seksilelu. Miksi muutitte yhteen jos suhde oli jo muuttumassa? Jätä se.

Vierailija
18/18 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mikä mies! Ahdistava ajatus, että tuollaisen kuvatuksen kanssa pitäisi elää saman katon alla. Tuo ei ole millään tavalla terve suhde. Aina, jos toinen painostetaan seksiin tai mihin vaan mitä ei halua, niin se on kyllä huolestuttava merkki. Kenties mies on joku psykopaatti. Itsekin elin suhteessa, jossa mies väenvängällä yritti pakottaa minut kolmen kimppaan (eli olisi halunnut jonkun vieraan naikkosen sänkyyn kanssamme) ja siitä painostuksesta jo minulta meni kaikki seksihalut. Onneksi pääsin eroon koko äijästä! Ja suosittelen että ap heivaat ukon ja vähän äkkiä elämästäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme