Kannattaako hankkia Sonera viihde?
Kokemuksia? Ajattelimme vaihtaa netin dna:lta soneraan ja tuo viihdepaketti maksaisi kuukaudessa vain 10 euroa netin lisäksi, kannattaako ottaa?
Kommentit (11)
Oma kokemukseni on, että DNA on huono, mutta Sonera vielä huonompi. Asiakaspalvelu (tai pikemminkin sen puute) ihan järkyttävää. Jonotusajat venyvät tähtitieteellisiin lukuihin. Jos esim. laskutuksessa on jotain häikkää, niin menee ihan tuhottomasti aikaa ja vaivaa, että asian saa korjattua. Jos siis saa.
meille tuli sama tarjous, jätettiin käyttämättä. googlettelin kokemuksia ja kaikkien operaattorien kokemukset huonoja.
Mulla Sonera viihde ollut huhtikuusta, olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Pirun kätevä paketti. Otin vielä kanavapaketiksi MTV3 Total:in ja katsottavaa riittää liiankin kanssa. Nyt lisäksi otan Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extran niin näkee lätkämatsitkin. Suosittelen! Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia viihdepaketin kanssa, joten asiakaspalveluun jonottamisesta en tiedä.
Haluaisin kuukka konkreettisesti että mitä vikaa Sonerassa on? Itsellä on ollu Sonera viihde keväästä ja olen siihen varsin tyytyväinen, toki kokemusta ei ole muista vastaavista. Joskus joku nauhoitus ei ole onnistunut ja on ollu yksi tai kaksi parin tunnin käyttökatkosta. Mutta näihin ongelmiin on tullu totuttua jo nauhoittavan digiboxin kanssa, ei sekään 100% varuudella ole toiminut. Asiakaspalveluunkin pääsee läpi pääsääntöisesti parin minuutin jonottamisella ja tämä on parantunut paljon muutaman vuoden takaisesta.
Mä en kanssa ymmärrä tota Soneran dissausta. Tietty paikkakuntakohtasia eroja on mutta ainakin meillä kohta 2 vuotta palvellut Sonera Viihde -paketti on ollut kovassa käytössä ja varmasti hintansa väärti. Muutamia satunnaisia katkosia on ollut mutta niitä nyt on kaikilla operaattoreilla.
Toisaalta Elisan vastaava paketti on pikkaisen monipuolisempi (katsomo, yle areena ym.) ja käyttöliittymältään houkuttelevampi.
Ja asiakaspalvelusta, Soneran facebook ja nettihelpit ovat kyllä minun ongelmani ratkaisseet aina max. 10 minuutissa :)
Itellä on toiminu ihan hyvin! Suosittelen
Soneran asiakspalvelu tulee apuun vaikka ei pyydäkkään :) Ihme että Sonerapartio ei ole äkännyt vielä tätä ketjua... Tai ehkä ne odottaa että jollakin olisi esittää joku oikea epäkohta.
Ainakin Tuusulassa toimii erittäin hyvin
Toimiihan se Sonerakin, mutta noi viihdepaketit on ihan täyttä kusetusta sekä Elisalla että Soneralla. Maksat sen kymppisi ihan tyhjästä, jos kotiisi ei satukaan saamaan 100 MB:tä. Se "viihde"osuushan ei sisällä oikeastaan mitään, ellet taas maksa lisää lisäkanavista. Ja kymppi kuussa on 120 egee vuodessa.
Täysin turha. Ja aika harva kotisurffaaja tarvii sitä sataa megaa. Joku 20 riittää jo useamman laitteen samanaikaseen käyttöön ja tulee puolet halvemmaksi.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 14:49"]
Soneran asiakspalvelu tulee apuun vaikka ei pyydäkkään :) Ihme että Sonerapartio ei ole äkännyt vielä tätä ketjua... Tai ehkä ne odottaa että jollakin olisi esittää joku oikea epäkohta.
[/quote]Joo mutta meilläkin kun olisi paketin muutos, niin maksulliseen asiakaspalveluun pitäisi soittaa, sähköistä palvelua ei ole. Paneppa siinä sitten henk koht tiedot face-viestinä joista ei tiedä mihin pomppaavat julkisiksi.
eikö kellään ole sonera viihdettä??