Miksi Maajussile morsian-ohjelmaa katsoessa meinaa pokka pettää?
Tää kausi ei suinkaan oo poikkeus. Itse asiassa nyt ei niinkään, kuten aiemmilla kausilla. Muilla samaa?
Kommentit (7)
Mulla ihan sama! Oon monesti katsonut ohjelmaa sormien välistä kun joku kohta on ollut niin.. miten se kuvailisi, kiusallinen..? :D Mutta hyvä ohjelma, pakko seurata!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 08:01"]
Se on hyväntuulinen, elämänmyönteinen ohjelma. Parittomia katsoessa meinasi henki lähteä oman käden kautta, kun oli niin ankeaa ja toivotonta.
[/quote]
Eri mieltä. Ne parittomien naiset oli fiksuja ja hauskoja. Ja eikös niistä viimeisessä jaksossa ollut enää kaksi viidestä sinkkuna?
Miks ne maajussimiehet vaikuttaa aina joltain mielenterveyspotilailta? Monen ulkonäkökin viittaa jonkun lääkityksen käyttöön.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 08:01"]
Se on hyväntuulinen, elämänmyönteinen ohjelma. Parittomia katsoessa meinasi henki lähteä oman käden kautta, kun oli niin ankeaa ja toivotonta.
[/quote]
Tämä on muuten minustakin ihan totta. Ne paskantärkeät kaupunkilaisakat olivat ihan hirvittävän ahdistavia. Ei ihme, että sinkkuina tuntuvat pysyvän.
Mun mielestä ongelmana oli ylen tyyli tehdä valistustyötä parisuhteen yhteiskunnallisesta muutoksesta kun taas maikkari tekee viihdettä.