Jos mies sanoo kiihkeän yön jälkeen sinulle, että
"Muistutat kumppanini 15 -vuotiasta tytärtä", mitä ajattelisit.
Kommentit (18)
Sehän kehui vain sinun nuorekkuuttasi.
Lukijoita liki 150, mutta vain neljä ajatusta. Huoh, onpa puheliasta porukkaa. Vai pyörtyikö kaikki? ap
Kehui sinua nuoren näköiseksi. Kukapa mies ei 15-vuotiasta paijaisi.
"mikä vitun kumppani. Oliko tää äijä sittenkin homo? ...selittäis sen persepanon kyllä.."
Ajattelisin . " vittu, mikä pervo ! "
Siis olet varatun miehen kanssa. Oma ikäsi?
Olisin todella haavoittunut siitä, että mies on pettänyt sekä minua että kumppaniaan.
ajattelisin että mies haaveilee seksistä sen 15v:n kanssa ja oli mun kanssa, koska ei pääse sen kans sänkyyn. epämiellyttävän kuuloinen mies, sellainen, joka silmät tihrullaan tuijottaa kaikkia, erityisestinuoria, naisia.
15-vuotias, parhaassa iässä, jos ei ole vielä läski.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 21:36"]
ajattelisin että mies haaveilee seksistä sen 15v:n kanssa ja oli mun kanssa, koska ei pääse sen kans sänkyyn. epämiellyttävän kuuloinen mies, sellainen, joka silmät tihrullaan tuijottaa kaikkia, erityisestinuoria, naisia.
[/quote]
Miksi ihmeessä menet sänkkyn miehen kanssa, joka ei halua sinua?
Ajattelisin että mitä helvettiä, onko se naimisissa!? Ja että kun se käyttää sanaa kumppani, niin onko se lisäksi homo/bi!!!!???
Vertaamiseen 15-vuotiaaseen tyttäreen ohittaisin, voihan sitä kasvonpiirteiltään muistuttaa jotakin hyvin eri ikäistäkin. Nuorempaan vertaaminen tietysti kivempi, kuin jos olisi sanonut, että muistutan 98-vuotiasta isotätiään.
Ajattelisin että ei helvetti harrastin juuri seksiä varatun nilkin kanssa....
järkyttyisin