Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä mä en ymmärrä tuota miestä :)

Vierailija
13.08.2013 |

Se toi kaupasta meille jokaiselle isot suklaamuffinssit. Söi omansa saman tien ja alko multa sitten tossa kysellä, että aionko syödä omaani ollenkaan. Sanoin että en ole ehtinyt, että katotaan nyt tässä, onhan tässä iltaa vielä. Äijä sen kun jatkaa jankkaamista, että aionko sitä muffinssia syödä, että kohta se kuivuu (pussissa) pilalle. Lopulta tokaisin ärtyneenä, että herran on hyvä ja vetää sen muffinssin naamaansa kun kerran se noin himottaa. Ja mitä teki äijä, meni ja tosiaan söi sen muffinssin. Joo, ihan sama sinänsä, en yhden muffinssin perään itke, mutta jos mulle olis joku vihaisesti tolleen tokaissut niin en olis ikinä siihen muffiinssiin koskenut. Olisin älynnyt pitää turpani kiinni ja antaa toisen syödä muffinssinsa silloin kun haluaa. Mies sen sijaan syö muffinssin tyytyväisenä, eikä älyä että keskustelussa oli mitään "ongelmaa".

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana, että syödään muffinssit sun muut kahvin kanssa silloin, kun koko porukka käy kahville tai teelle... kaikki eivät käy eriaikaan närppimässä keittiössä.

Vierailija
2/4 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ymmärrä vihjailusta tyyliin: katotaan nyt tässä, onhan tässä iltaa vielä. Sano seuraavalla kerralla: KYLLÄ syön sen ihan itse. Olihan se tosi kivaa, että toi ne muffinssit. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin eilen kaksi kääretorttua ja äsken keitin kahvit. Sitten aloin etsimään niitä ja kun en löytäny mies sano että söi ne. Että semmosta. 

Vierailija
4/4 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 18:46"]

Meillä on tapana, että syödään muffinssit sun muut kahvin kanssa silloin, kun koko porukka käy kahville tai teelle... kaikki eivät käy eriaikaan närppimässä keittiössä.

[/quote]

No meillä ei illalla juoda kahvia eikä teetä. Niin ja teillä on teidän tavat ja meillä meidän. Kiitos kuitenkin kun kerroit miten teillä toimitaan, mutta kuten sanoin niin tuo ei toimisi meillä, koska meillä ei ole iltakahvia tai -teetä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan