Onko miehien mielestä emätin oikeasti KAUNIS ja IHANA??
Vaikea käsittää.. märkä kolo, joka saattaa joskus haista. miten ne pystyy nuolemaan sitä? en tajua..
Kommentit (40)
Kysyin mieheltäni, ja hän sanoi, että kyllä miesten mielestä pimppi on tosi nätti, siis jos pimppi siis on ns. normaalikuosissa. Että täyttää suurinpiirtein pimpin kriteerit, siis ettei ole mitään poikkeavuutta noin anatomisesti.
Ei koska normaalit miehet ovat homoseksuaaleja
Emättimen ulkonäköä tarkastellakseen pitäisi olla jonkinlainen tähystin. Kun se on siellä sisällä. Häpy eli vulva on se, joka on näkyvissä, kun alapää on paljaana.
No jos se on ruma levähtänyt lottero niin ei ole nätti. hyh.
Nainen ja naisen alapää on aina ihana ja kiihottava... todella..
T: Hetero-MIES
En sanoisi nätiksi, mutta alkukantainen himo saa haluamaan sitä. Jos ihan järjellä miettii, niin aika oksettavakin jos suoraan sanon, mutta jos järki kantaa pidemmälle, niin se on verraton hyvinvoinnin lähde, mitä ei voi sivuuttaa. Kun miettii kuinka paljon on itse saanut sen vuoksi kärsiä ja nähnyt vaivaa, aivot menevät solmuun. Tämä on sellainen asia mikä pitää vain hyväksyä, että minä olen miehenä sellainen ja epälooginen asia tuottaa minulle suurta nautintoa.
Aikuinenmies kirjoitti:
Nainen ja naisen alapää on aina ihana ja kiihottava... todella..
T: Hetero-MIES
Näin on. Elämän tarkoitus miehelle, ilman ei voi elää.
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi nätiksi, mutta alkukantainen himo saa haluamaan sitä. Jos ihan järjellä miettii, niin aika oksettavakin jos suoraan sanon, mutta jos järki kantaa pidemmälle, niin se on verraton hyvinvoinnin lähde, mitä ei voi sivuuttaa. Kun miettii kuinka paljon on itse saanut sen vuoksi kärsiä ja nähnyt vaivaa, aivot menevät solmuun. Tämä on sellainen asia mikä pitää vain hyväksyä, että minä olen miehenä sellainen ja epälooginen asia tuottaa minulle suurta nautintoa.
Mietipä kuinka oksettava penis on? Sinipunainen epätasaisen paksu limaa tursottava pötkö jossa roikkuu ryppyiset epäsymmetriset möykkyiset nahkapussit. Ei ole kaunista se ja naisen pitää sietää ottaa se vielä sisäänsä. Yöks!
Vulva on kyllä kaunis kuin kukka, mutta emättimestä en oikein tiedä. Eihän sitä tunnelia oikein edes näe. Kova ja pystyssä jököttävä kulli on myöskin komea näky.
Kyllä se on kaunis. Ja yleensä myös hyvän makuinen.
Ehdottomasti tosi kaunis. Pysähdyn sitä
joka kerran ihailemaan ja silittelemään.
Aivan mielettömän kaunis, kun nainen
nostaa jalkansa yhdessä kattoon päin ja
sieltä se tulee näkyviin tai taivuttautuu
vaikka pöydän yli. Olen kuvannut ja
ihailen. Voisin suurentaa tauluksi makkari
seinälle. 🌹🌹🌹
Riippuu ihan tapauksesta. Jos muistuttaa korvasientä niin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä kuinka oksettava penis on? Sinipunainen epätasaisen paksu limaa tursottava pötkö jossa roikkuu ryppyiset epäsymmetriset möykkyiset nahkapussit. Ei ole kaunista se ja naisen pitää sietää ottaa se vielä sisäänsä. Yöks!
Ymmärrätkö että kysyttiin naisen vehkeistä? Se on hämmentävää kun ei osata alkeellisen keskustelunkaan perusteita, vaan aletaan huutaan aivan jotain muuta. 😂
On se kaunis ja kiihottava! Ainakaan itse en voi sille mitään, mutta aina kun pillun (tai paljaat rinnat) näen en saa silmiäni irti niistä :)
On kyllä munkin mielestä vulva hieno ja ihana :D ja heteronainen olen. itselläni ainakin on kaunis pimppa.
Kyllä. Pillu on kauneutta , todella
Eihän mikään asia ole itsessään kaunis tai ruma, vaan kauneus syntyy asiaan liitetyistä mielikuvista. Tässä tapauksessa ne tuppaavat olemaan positiivisia.
Tai tiedä mitä teillä harrastetaan... :p