Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi synnytyksen jälkeen

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:57"]

No kuinka kauan siihen seksiin sitten suhrautuisi aikaa? Vartti? Entäs viikonloppuisin lapsen päiväunien aikaan? Aamuseksiä? Auttaahan mies sinua tarpeeksi kotona? Jos koko kodinhoito on yhden ihmisen hartioilla, niin äkkiä se vapaamatkustaja muuttuu epähaluttavaksi. Älä anna haluttomuuden kasvaa liian suureksi ja ymmärrä sen syyt (väsymys luultavasti ei ole ainoa), koska ilman seksiä parishude kyllä kurtistuu kuin rusina melko äkkiä...

[/quote]

Helvetti, jos lapsi nukkuu päiväunet puolen tunnin pätkissä ja öisin heräilee tunnin välein niin kyllä se 15 minuuttia vaan on liikaa, myös viikonloppuisin. Kuka sitä paitsi haluaa panna lahnana makaavaa naista, joka ei jaksa tehdä YHTÄÄN mitään? Minä menen nukkumaan tasan silloin kun vauvakin illalla ja herään aamulla silloin kuin vauva, en myöhemmin enkä aikaisemmin. Jos mies ei voi muutamaa kuukautta odottaa, että vauva alkaa nukkua paremmin öitä ja päiväunia, niin saa luvan nostaa kytkintä ja viedä vauvan mukanaan. Saisinpahan ainakin nukkua. Seksi ei todellakaan ole ensimmäisenä mielessä tällä hetkellä.

Vierailija
2/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muakaan kiinnosta just väsymyksen takia. Tuntuu, että seksi ja mies veisi just sen ainoan ihanan levon hetken

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rehellisesti sanoen tuo vähän vituttaa. t. aviomies

Vierailija
4/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka kauan siihen seksiin sitten suhrautuisi aikaa? Vartti? Entäs viikonloppuisin lapsen päiväunien aikaan? Aamuseksiä? Auttaahan mies sinua tarpeeksi kotona? Jos koko kodinhoito on yhden ihmisen hartioilla, niin äkkiä se vapaamatkustaja muuttuu epähaluttavaksi. Älä anna haluttomuuden kasvaa liian suureksi ja ymmärrä sen syyt (väsymys luultavasti ei ole ainoa), koska ilman seksiä parishude kyllä kurtistuu kuin rusina melko äkkiä...

Vierailija
5/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siihen paneskeluun tarvi tunti tolkulla aikaa kuluttaa.. ja ei toki tarvi aina kiinnostaa. Mutta olisko teistä mukava jos te haluaisitte rakastella ja mies ei moneen kuukauteen haluas?

Vierailija
6/34 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

1. Vaikka kuluisi kuinka vähän aikaa ihan sama, se silti piristää minua liikaa. Olen jo liian kauan ollut väsynyt, minulla kestää nukahtaminen helposti tunninkin, ja seksin jälkeen turha yrittää nukahtaa pariin tuntiin. Kivasti menee siinä vähäisetkin yöunet sitten.

2. Haluttomuutta ruokkii juuri se ettei "koskaan" saa olla rauhassa, en jaksa sitä ainaista ehdottelua ja oksettaa pelkkä sänkyyn kömpiminen illalla. Ja _aina_ se toinen on haluamassa... ajattelin että hoitelen vain hänet, että saisin itse olla rauhassa, mutta ehei, seuraavana päivänä haluamassa seksiä.

Vierailija
7/34 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senpä vuoksi miehen pitää saada käydä vieraissa tyydyttämässä itsensä.

Sillä tavalla pelastuu monta avioliittoa eikä äitiäkään tarvitse seksillä häiritä. Saa olla lapsen kanssa symbioosissa ihan rauhassa.

Ei siitä pääse yli eikä ympäri, vaikka kuka siitä vetäis herneen nenään.

Vierailija
8/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:59"]

eihän siihen paneskeluun tarvi tunti tolkulla aikaa kuluttaa.. ja ei toki tarvi aina kiinnostaa. Mutta olisko teistä mukava jos te haluaisitte rakastella ja mies ei moneen kuukauteen haluas?

[/quote]

Sepä se. Väkisinkin sitä alkaa tuntea olevansa ruma ja ällöttävä. 

Vierailija
9/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat auki, hei koita oikeasti jos on kulunut monta kuukautta :) Pitkittyy muuten.

Vierailija
10/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan se alku on vaikein, mutta kun saa voimia aloittaa lopputulos on ihana ja sitten nukkuukin paremmin.

Itse joudun tekemään eniten töitä sen kanssa että jaksan/viitsin edes aloittaa ..

Vierailija
11/34 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 16:13"]

Minun miehelleni haluttomuus todellakin tuli täytenä yllätyksenä ja se on aiheuttanut todella paljon ongelmia. Kuulemma minulla on aina joku tekosyy plakkarissa. Aikaa kun olisi ainoastaan lapsen mentyä yöunille, olen niin kuitti, etten lämpiä ollenkaan.

Ja kun tiedän, että aamulla herätys on joka tapauksessa viimeistään klo 7 ja yöllä pari-kolme kertaa niin pakko vain olla itsekäs ja ajatella, että ilman unia en selviä yksin lapsen kanssa seuraavasta päivästä.

[/quote]

Miksei mies herää yöllä hoitamaan lasta?

Vierailija
12/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pelkkä väsymys syynä, niin sille on helppo tehdä jotain. Puhut miehen kanssa ja sanot, että jos haluat seksiä, niin on syytä auttaa esim. vauvan nukuttamisessa ja kotitöissä.

Ja tosiaan seksi ei kauan kestä, kun sitä on harvemmin eli ei varmaan vaikuta yöuniisi, jos menet 15 minuuttia myöhemmin nukkumaan. Mutta varo lähtemästä sille linjalle, että vaan miehen mieliksi levität jalkasi. Vaadi myös itsellesi tyydytystä, niin silloin riittää mielenkiintoakin seksiin.

Meille kävi niin, että neljäs lapsi olikin yllättäen "hankala" vauva ja valvotti todella kauan. Oltiin molemmat todella väsyneitä, mutta silti pyrittiin jaksamaan edes kerran viikossa. Monta kertaa oli tilanne, ettei yhtään haluttanut, mutta mies on onneksi niin taitava suuseksissä, että eipä paljon väsymys haittaa siinä kohtaa kun saa todella hyvän orgasmin. :) Siihen pikapano päälle ja nukkumaan. Joskus toki yritettiin ja onnistuttiinkin ihan kunnon seksiä harrastamaan. (eli siis vähän pidempään kuin vaan 10 min.)

Vierailija
13/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:56"]Jos on pelkkä väsymys syynä, niin sille on helppo tehdä jotain. Puhut miehen kanssa ja sanot, että jos haluat seksiä, niin on syytä auttaa esim. vauvan nukuttamisessa ja kotitöissä.

Ja tosiaan seksi ei kauan kestä, kun sitä on harvemmin eli ei varmaan vaikuta yöuniisi, jos menet 15 minuuttia myöhemmin nukkumaan. Mutta varo lähtemästä sille linjalle, että vaan miehen mieliksi levität jalkasi. Vaadi myös itsellesi tyydytystä, niin silloin riittää mielenkiintoakin seksiin.

Meille kävi niin, että neljäs lapsi olikin yllättäen "hankala" vauva ja valvotti todella kauan. Oltiin molemmat todella väsyneitä, mutta silti pyrittiin jaksamaan edes kerran viikossa. Monta kertaa oli tilanne, ettei yhtään haluttanut, mutta mies on onneksi niin taitava suuseksissä, että eipä paljon väsymys haittaa siinä kohtaa kun saa todella hyvän orgasmin. :) Siihen pikapano päälle ja nukkumaan. Joskus toki yritettiin ja onnistuttiinkin ihan kunnon seksiä harrastamaan. (eli siis vähän pidempään kuin vaan 10 min.)

[/quote]

Ihanaa ettei olla ainoita, tämä olis voinu olla mun kirjotus :-)

Vierailija
14/34 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
15/34 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ihan mahdotonta ajatella, ettei välillä voisi olla seksittömiä jaksoja ? Meillä on 27 v parisuhde ja 4 lasta , ja jokaisen synnytyksen jälkeen on ollut sellsinen 4kk-6kk seksitön kausi. Myös mies on ollut väsynyt ja ymmärtänyt , että minun väsymykseni imettävänä äitinä on jotain vielä isompaa. 

Nyt nuorinkin on jo teini ja olemme vuosia saaneet harrastaa hyvää seksiä ilman häiriöitä.

Ei pidä katsoa elämää niin lyhytnäköisesti. Keskustele miehesi kanssa ja koittakaa saada toisenne ymmärtämään.

Vierailija
16/34 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 13:05"]

[/quote]

1. Vaikka kuluisi kuinka vähän aikaa ihan sama, se silti piristää minua liikaa. Olen jo liian kauan ollut väsynyt, minulla kestää nukahtaminen helposti tunninkin, ja seksin jälkeen turha yrittää nukahtaa pariin tuntiin. Kivasti menee siinä vähäisetkin yöunet sitten.

2. Haluttomuutta ruokkii juuri se ettei "koskaan" saa olla rauhassa, en jaksa sitä ainaista ehdottelua ja oksettaa pelkkä sänkyyn kömpiminen illalla. Ja _aina_ se toinen on haluamassa... ajattelin että hoitelen vain hänet, että saisin itse olla rauhassa, mutta ehei, seuraavana päivänä haluamassa seksiä.

[/quote]

Tule kertomaa parin vuoden kuluttua kuinka parisuhde kesti tämän.  Vai kestikö?

Vierailija
17/34 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libido jäi junasta väärällä pysäkillä kun vauva tuotiin kotiin. Olin niin kuitti lapsen hoidosta että ei olis voinut vähemmän kiinnostaa seksi. Pakotin itseni kerran viikolla ja kaksi kertaa viikonloppuna lahnaksi/ maailman tehokkain suihinotto. Kun laps täytti vuoden, libido tuli takas ja nyt taas haluttaa

Vierailija
18/34 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 13:05"]

[/quote]

[/quote]

Tule kertomaa parin vuoden kuluttua kuinka parisuhde kesti tämän.  Vai kestikö?

[/quote]

No jos ei kestä, niin sitten ei kestä. Silloin ei ollut mies sen arvoinen. Vittuakos sitä vikisemään. Itse en ainakaan suostu kuivaksi panopuuksi, jos ei itseä haluta väsymykseltä sitten niin yhtään. Tai olisihan se aika hohdokasta heittää liukkarit pilluun ja panna vastahakoista naista, eikös joo? Miten luulet parisuhteen kestävän sen?

Vierailija
19/34 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:54"]

Kyllä rehellisesti sanoen tuo vähän vituttaa. t. aviomies

[/quote]

No valvo sitten itse sen vauvan kanssa kaksi yötä ja vokottele sen jälkeen nukkunutta vaimoa. Voi tosin olla ettet itse sitten jaksa...

Vierailija
20/34 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei ihmisten biologiaa kehitelty sellaiseksi, että seksihalut (ja -kalut) olisivat toimimattomia vuoden ajan synnytyksestä sekä naisella että miehellä.