Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako naisille kauheasti mainostaa sitä, ettei kotona ole käytössä muuta kuin ulkohuussi?

Vierailija
13.08.2020 |

Nykynaiset itse tuntuvat olevan aika tarkkoja kakkosensa hygieniasta ja käyttävät bideetä joka vessakäynnin yhteydessä, joten ajattelin, että he saattaisivat vieroksua miestä, jos tietävät, ettei tällä ole mahdollisuutta huuhdella anaaliaan ulostamisen jälkeen.

Itse kun olen tällainen vanhan koulukunnan mies, niin ajattelen, ettei persreikää ole tarkoitettu muuhun kuin ulostamiseen ja sitäpaitsi pitäähän miehellä sen verran olla paskaa housussa, ettei sauma hankaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä kannattaa ohimennen mainita, jos haluaa päättää tapaamisen siihen paikkaan.

Vierailija
2/4 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaa ei kuulu housuissa olla. Kyllä kosteuspyyhkeitä vois ap:kin edes käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mainostaa, osaa kyllä kääntyä kannoillaan kun näkee mörskäsi julkisivun :D

Vierailija
4/4 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa voi peseytyä ja vesipullollakin saa huuhdeltua. Toki jos huussi on pysyvä elämäntapa ja kylppäriremppaa bideineen ei saa tiluksille rempata ikinä, niin se on jo sen tason elämänasenne että kannataa se ottaa esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi