Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppinen on liian nuori sitoutumaan.

Vierailija
13.08.2013 |

Tuon ikäisenä kuuluu etsiä itseään ja tutkia vaihtoehtoja. Varmasti jokainen tuon ikävaiheen ohittanut myöntää, että näin on. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tutkin vaihtoehtoni jo yläaste- ja lukioiässä. nyt 20-vuotias, naimisissa toista vuotta ja raskaana viikolla 38+6. en mitenkään koe, että minun tarvitsisi enää etsiä itseäni tai että jokin olisi jäänyt elämässä kokematta.

Vierailija
2/7 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kohta 30-vuotias ja oltu miehen kanssa yhdessä 15 vuotta. Kaksi lasta ja molemmilla omat urat. Toiset vaan kypsyy vähän myöhemmin kun toiset. Itselläkin on paljon ystäviä joiden en olisi voinut kuvitellakaan vakiintuvan esim. viisi vuotta sitten. 

Vierailija
4/7 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 16:45"]

Toiset vaan kypsyy vähän myöhemmin kun toiset.

[/quote]Tästä on vaan pakko kysyä, kun iski silmään ja lujaa.

Onko aikuisuuden/kypsyyden määritelmä se, että on ura, lapsia ja asettunut aloilleen?

Jos otetaan kaksi 25v: toisella on lapsia , vaimo/aviomies, ura ja asuntolaina ja vastaavasti toinen on sinkku/avoliitossa, ei mietikään lapsia, opiskelee tai tekee pätkätöitä, reissaa ja ottaa rennosti niin miten tuo ensimmäinen on sen kypsempi? Koska yleinen käsitys kypsyydestä on, että pitää olla se ja tämä?

Eikö se kypsyys olekaan omista asioista ja elämästään vastuunottoa sen sijaan, että haluaa kaiken valmiina?

En nyt tiedä mitä tarkoitit toteamuksellasi joten sori jos vaikutan hyökkäävältä. Itse olen avoliitossa, elämäntapana ottaa rennosti ja miettiä ajan kanssa ja opiskelen yliopistossa ja likkafrendin kanssa reissaillaan. Yksi frendilikka taas on saman ikäinen ja naimisissa, asuntolainat yms mutten näe toimintaa mitenkään kypsempänä tai vähemmän kypsänä kuin omaani. Kaikki tyylillään kohan ei ylimieliseksi paskaksi ryhdy. Hauskaa päivänjatkoa. Peace. <3

Vierailija
5/7 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kohta 40 vee ja olin 20 vuotiaana ihan yhtä valmis sitoutumaan vakavasti parisuhteeseen kuin tälläkin hetkellä. Tästä tosiaan voi jankata vaikka kuinka ja kauan.

Vierailija
6/7 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joooo... Itse menin 21 vuotiaana naimisiin ja nyt 15v onnellisesti yhdessä takana eikä loppua ole näköpiirissä.

Vierailija
7/7 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää vastatko näihin ikiksen aloituksiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi