Onko perunamuussiin pakko lisätä voita/margariinia?
Tänään tei ilman niitä ja hyvältä maistui silti.
Kommentit (27)
Ei ole pakko, mutta kyllä paremman makuista niin. Jos haluan oikein täyteläistä ja herkullista, lisään Creme Bonjour tms. tuorejuustoa, vaikka ruohosipulin makuista.
Voi kuuluu perunamuusiin. Margariinia ei käytä kukaan järkevä.
Saat paremman perunamuussin, jos laitat voita. Ei se pahaa varmaan ilmankaan ole, perunathan ovat ihan hyvä makuisia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
On pakko. Muuten muusipoliisi tulee ja lätkäisee sakon.
Raakaa sipulia pieneksi silputtuna. Ja loraus kermaa tai maitoa.
Jos siitä haluaa hyvää niin sitten voita, margariilla ei kannata myrkyttää mitään.
Kokeile onnees olla laittamatta kumpaakaan muussiisi. Kohta on muussipoliisi ovella ja sitten sua viedään.
Kokeile, jos et usko. Mutta sinua on varoitettu.
ON! Muuten voi tulla pottumuusikirous ja kaikki seuraavat laittamasi pottumuusit tulevat maistumaan mädiltä potuilta.
Tuleeko tämän kesän perunoista jo hyvää muusia?
Sipulin kun raastaa niin ei tule klimppejä.
Vierailija kirjoitti:
Raakaa sipulia pieneksi silputtuna. Ja loraus kermaa tai maitoa.
Laitapas vielä pikkuisen valkopippuria, niin tulee todella herkkua. Voita kenties, ei ole pakko. Margariinilla menee koko muusi pilalle, vaikka siinä olisi mitä muuta herkkua hyvänsä lisänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko, mutta kyllä paremman makuista niin. Jos haluan oikein täyteläistä ja herkullista, lisään Creme Bonjour tms. tuorejuustoa, vaikka ruohosipulin makuista.
creme fraiche k'y kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tämän kesän perunoista jo hyvää muusia?
Ei tuu, pitää löytää viimevuotisia pottuja. Kesät on inhottavia siinä, että ei voi tehdä muusia eikä keittoja, jos ei löydy mistää oikeita perunoita.
Ei, kyseessä on vain suositus, ei pakko
Perunamuusi ja hyvä eivät kuulu samaan lauseeseen minun maailmassani.
Itse olen tehnyt perunamuusin jo kymmenen vuotta niin että keitän puikula perunat suolavedessä ja muussaan. Lisään talteen ottamaani suolavettä niin että tulee sopivaa. Ja ei kun syömään.
Tämä allergioiden takia mutta hyvin on kelvannut vieraillekin. Ja koko perheen lempiruokaa tällainen muusi lihapullien kera, Jokainen voi helposti lisätä halutessaan muusin päälle voita tai margariinia omaan annokseensa.
Ei mutta siihen voi laittaa öljyä, kermaa, kauramaitoa... Olisi hyvä olla jotain seassa jotain hyvää tai se on jotain ihan hirveetä liisteriä jota ei mielellään syö vaan sillä tapetoisi seinät
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta siihen voi laittaa öljyä, kermaa, kauramaitoa... Olisi hyvä olla jotain seassa jotain hyvää tai se on jotain ihan hirveetä liisteriä jota ei mielellään syö vaan sillä tapetoisi seinät
Aivan, jotain hyvää, joten ei suinkaan öljyjä tai kauralitkuja.
Vierailija kirjoitti:
Perunamuusi ja hyvä eivät kuulu samaan lauseeseen minun maailmassani.
Kokeileppa joskus sperman kanssa ja ylläty!
Ei tietenkään oo pakko edes muussata pottuloita