kun työt ahdistaa
Viikko ja yksi päivä töitä takana. Ahdistaa niin että rintaan sattuu.
Ainoa ilo on työkaverit. Etsin jatkuvasti uutta työpaikkaa, mutta en pääse edes haastatteluun. Voi helvetti!
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 19:20"]
Jää saikulle. Selkäkipu on helppo feikata koska sitä on kokeneenkin lääkärin lähes mahdoton todentaa. Kokeiltu on ja toimii! Lisäksi se on ns. helppo vaiva, koska suuri osa suomalaisista joutuu jossain vaiheessa sairaslomalle tuki- ja liikuntaelinten vaivojen vuoksi, moni tulee jopa työkyvyttömäksi. Nykysin kukaan ei ihmettele kun mulle tulee "selkä kipeeks" muutaman kerran vuodessa aina useampi viikko kerrallaan. Valittelen vaan välilevyvaivoja ja lääkärit nyökyttelee!
[/quote]
helppoa sulla. Itse sairastuin samassa tilanteessa masennukseen ja menin kertomaan sen työssä. Nyt olen hylkiö jonka vaan pitää jaksaa ettei saa potkuja. Töistä ei voi pois olla.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 19:20"]
Jää saikulle. Selkäkipu on helppo feikata koska sitä on kokeneenkin lääkärin lähes mahdoton todentaa. Kokeiltu on ja toimii! Lisäksi se on ns. helppo vaiva, koska suuri osa suomalaisista joutuu jossain vaiheessa sairaslomalle tuki- ja liikuntaelinten vaivojen vuoksi, moni tulee jopa työkyvyttömäksi. Nykysin kukaan ei ihmettele kun mulle tulee "selkä kipeeks" muutaman kerran vuodessa aina useampi viikko kerrallaan. Valittelen vaan välilevyvaivoja ja lääkärit nyökyttelee!
[/quote]
helppoa sulla. Itse sairastuin samassa tilanteessa masennukseen ja menin kertomaan sen työssä. Nyt olen hylkiö jonka vaan pitää jaksaa ettei saa potkuja. Töistä ei voi pois olla.
[/quote]
voi tyhmä sinua, masennuksesta ei ikinä pidä kertoa työssä tai saa hullun leiman loppuelämäkseen eikä ikinä enää pääse töihin jos sattuu potkut saamaan
O-ho! En todellakaan edes harkitse tuollaista. En kehtaisi millään. Aion hoitaa tämän ns. siististi, eli lähetän hakemuksia kunnes jostain tärppää, mutta tämä roikkoaika kyllä vituttaa suuresti...
Nyt alkoi jo naurattamaan, en ikinä, ikinä lähtisi tuolle linjalle.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 19:20"]Valittelen vaan välilevyvaivoja ja lääkärit nyökyttelee!
[/quote]
Vai niin. Tuskin pystyt feikkaamaan magneettikuvauksen tuloksia, jos joku lääkäri päättää sinut sellaiseen lähettää.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 19:25"]
O-ho! En todellakaan edes harkitse tuollaista. En kehtaisi millään. Aion hoitaa tämän ns. siististi, eli lähetän hakemuksia kunnes jostain tärppää, mutta tämä roikkoaika kyllä vituttaa suuresti...
Nyt alkoi jo naurattamaan, en ikinä, ikinä lähtisi tuolle linjalle.
ap
[/quote]
Olen kyllä ollut jo magneettikuvauksessa ja suureksi hämmästyksekseni sieltä löytyi selästäni sellainen vika että toinen pakara on vähän alempana kuin toinen ja otaksuvat että se aiheuttaa kipua välilevyyn. No ihan sama mulle, pääasia että voi ottaa aina sillointällöin jos ahdistaa tai vituttaa työssä tai pomo alkaa hyppiä silmille.