Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen yhdyntä orgasmi

Vierailija
13.08.2020 |

Tosi asia on että nainen ei voi saada orgasmia yhdynnässä koska klitoris vaatii stimulaatiota. Sen voi saada ainoastaan masturboimalla pyörittämällä klitorista. Naisen voihkiminen yhdynnässä on miehen miellyttämistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet uuvatti, joka ei ymmärrä klitoriksen anatomiasta ja hermopäätteistä mitään. Se klitoris ei ole pelkkä pieni nappi, vaan ne hermopäätteet on laajalla alueella.

Vierailija
2/7 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei kyllä ole mitään naisten asian ajamista mielestäni. En itse saa orkkua yhdynnässä mut esim. kova pano saa voihkimaan nautinnosta, työntyminen tuntuu uskomattomalta varsinkin jos on tullut vähän taukoa ja joku nautintonappula sieltä syvältä löytyy, joka toimii jos olen muutenkin tosi kiihottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan orgasmin yhdynnässä, mutta johtuu siitä, että g-piste tulee stimuloiduksi, samoin kuin klitoriksen muut sisäiset osat.

Vierailija
4/7 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä et osaa, niin se ei ole mahdollista? Mahdatkohan olla 15cm-trolli?

Vierailija
5/7 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksillä naiselle orgasmeja. Peukalo pyllyyn naiselle hellästi normiyhdynnässä, ja lopuksi kokonaan sille puolelle.

Vierailija
6/7 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap säilytät klitoristasi? Luulisi normaalisti osuvan kohdilleen. Vai osuuko miehesi intiimit paikat naapurin rouvaan? Silloin ymmärrän kantasi.

Vierailija
7/7 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko joku mies tietää paremmin! Totuus on kuitenkin ihan se, ettei useimmat naiset saa, mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää? Kun ei niin ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi