Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa nyt hyvät ihmiset noiden blogien kommentointi täällä

Vierailija
12.08.2013 |

joo joo, aihe on vapaa. Kommentoikaa sitten. Mutta minua nuo jatkuvat blogien haukkumiset ärsyttävät ihan sairaasti. Jostain blogista puhutaan niin, että oletetaan, että kaikki olisivat lukeneet sitä. mutta kun minä en lue mitään blogeja. Ei kiinnosta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Minusta voisitte kommentoida niitä blogeja blogien omissa kommentointiosioissa. Tosin annoin kertoa itselleni (eräs sanoman toimittaja kertoi) että monesti blogistit itse tekevät sekä negatiivisia että positiivisia avauksia Vauvapalstalle omista blogeistaan jotta viriäisi kova keskustelu ja sitten ihmiset menisivät niitä blogeja katsomaan.

Vierailija
2/16 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon myös, että blogistit itse houkuttelevat lukijoita täältä. Ja onnistuvat siinä. Joka klikkaus tuo tuloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 16:43"]

Minä uskon myös, että blogistit itse houkuttelevat lukijoita täältä. Ja onnistuvat siinä. Joka klikkaus tuo tuloja.

[/quote]

Minä uskon, että nuo haukkumisviestit eivät ole blogisteilta itseltään. Tai ainakin hyvin harva niistä on.

Vierailija
4/16 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 16:39"]

Samaa mieltä. Minusta voisitte kommentoida niitä blogeja blogien omissa kommentointiosioissa. Tosin annoin kertoa itselleni (eräs sanoman toimittaja kertoi) että monesti blogistit itse tekevät sekä negatiivisia että positiivisia avauksia Vauvapalstalle omista blogeistaan jotta viriäisi kova keskustelu ja sitten ihmiset menisivät niitä blogeja katsomaan.

[/quote]

Jos tällaista tapahtuu, niin voisivat tuollaisenkin lopettaa. tämä ei ole mikään mainospalsta.

Vierailija
5/16 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut blogeja kaukaa kiertävä ihminen vain siksi, että olen täysin kyllästynyt AV:n mainostusspämmiin. En taatusti klikkaa auki yhtään "kattokaa nyt tätäkin kauheeta/ ihanaa/ hullua", jolla on tarkoitus vain saada kävijöitä omille sivuille.

Saattaa jäädä hyviäkin juttuja lukematta, mutta olen kurkkuani myöten täynnä tätä soopaa. Blogistit eivät tunnu tajuavan, että itse aiheuttavat hallaa harrastukselleen ja huomion tarpeelleen.

Vierailija
6/16 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kuka tai mikä on Mungoanna? Entä Cava? Tai Pipsa? Jo pelkät nimet ovat niin syvältä jostakin sieltä ettei todellakaan tee mieli edes vaivautua lukemaan..ennakkoluuloja ehkä, mutta kuulostaa ja vaikuttaa aivan joltain teinitouhulta nämä blogi/blogistit.

Vierailija
7/16 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edelliset, tämä on kyllä mennyt ''hieman'' överiksi ja lapselliseksi touhuksi.

Vierailija
8/16 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä mauttomampaa hommasta tekee se, että osa kommentoijista on selvästi ihan ilkeällä kiusaamismielellä liikkeellä ja tekee samankaltaisia avauksia päivästä ja viikosta toiseen.

Vierailija
9/16 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 17:12"]

ja vielä mauttomampaa hommasta tekee se, että osa kommentoijista on selvästi ihan ilkeällä kiusaamismielellä liikkeellä ja tekee samankaltaisia avauksia päivästä ja viikosta toiseen.

[/quote]

-Blogistit itse, villi veikkaus.

Vierailija
10/16 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on yhdessä kirkon virassa (ei hengellisen puolen työ). Hän on ollut kys. virassa yli 30 vuotta, joten kokemus alalta on aika pitkä. Isäni mukaan nykyään tulee tosi paljon vähemmän yhteydenottoja (puhelimitse tai kirjeitse) mielenterveysongelmaisilta. Ennen oli kuulemma tosi paljon kaikenlaisia vakihulluja, jotka piinasivat kirkon työntekijöitä. Ovatkohan nykyhullut siis siirtyneet nettiin esim. bloggaajia piinaamaan? Tämä käy usein mielessäni, jos erehdyn lukemaan AV:n blogi"keskusteluja".

Vierailija
11/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 00:33"]

Teidät av:n kiusaajat mainitaan nyt erityisesti Tyylialkemistin blogissa kun menitte haukkumaan :D Ottaako päähän?

[/quote]

Se ketju katosi kuitenkin täältä.....?

Vierailija
12/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 16:43"]

[/quote]

Minä uskon, että nuo haukkumisviestit eivät ole blogisteilta itseltään. Tai ainakin hyvin harva niistä on.

[/quote]

Kaikki huomio on bloggarille hyvästä...

Vierailija
13/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no yhyy. älä avaa niitä blogikeskusteluita. 

ärsyttää ihmiset jotka kuvittelee että maailma pyörii vain sen ympärillä mitä itse miettii.

Vierailija
14/16 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 17:17"]

Mun isä on yhdessä kirkon virassa (ei hengellisen puolen työ). Hän on ollut kys. virassa yli 30 vuotta, joten kokemus alalta on aika pitkä. Isäni mukaan nykyään tulee tosi paljon vähemmän yhteydenottoja (puhelimitse tai kirjeitse) mielenterveysongelmaisilta. Ennen oli kuulemma tosi paljon kaikenlaisia vakihulluja, jotka piinasivat kirkon työntekijöitä. Ovatkohan nykyhullut siis siirtyneet nettiin esim. bloggaajia piinaamaan? Tämä käy usein mielessäni, jos erehdyn lukemaan AV:n blogi"keskusteluja".

[/quote]

Ei ole kovin asiallista isältäsi kommentoida tuollaisia....

Vierailija
15/16 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidät av:n kiusaajat mainitaan nyt erityisesti Tyylialkemistin blogissa kun menitte haukkumaan :D Ottaako päähän?

Vierailija
16/16 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 03:17"]

no yhyy. älä avaa niitä blogikeskusteluita. 

ärsyttää ihmiset jotka kuvittelee että maailma pyörii vain sen ympärillä mitä itse miettii.

[/quote]

No en avaa, mutta ärsyttää kun suuri osa otsikoista on blogi-otsikoita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi