Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on todella ihana mies!

Vierailija
15.07.2006 |

Voin rehellisesti sanoa niin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on paitsi hyvä ja rakastava perheenisä, komea, hyvän itsetunnon omaava, turvallinen aviopuoliso ja loistava rakastaja. Aah, vielä 10 yhdessäolo vuoden jälkeenkin voin sanoa, että Rakastan häntä syvästi, enkä ikinä vaihtaisi kehenkään muuhun. Tiedän, että myös hän tuntee rehellisesti näin. Hurraa loistavalle avioliitolle!

Vierailija
2/8 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijun jalat pari metriä irti maasta vaan sen takia, että on olemassa ja elää mun kanssa. Olen onnellinen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onko toivoa, jos välillä tuntuu menevän tosi huonostikin? Vastatkaa erityisesti te pitkissä onnellisissa suhteissa olevat!

Vierailija
4/8 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ihana mies. Ja kun ex-mies oli todella järkyttävä kokemus, on tämmöisen miehen löytäminen vieläkin suurempi juttu.

Rehellinen, luotettava, lapsirakas, huumorintajuinen, tunnollinen ja hyvä rakastaja. :)

Tuntuu hienolta, kun sittenkin oli olemassa se mun " unelmien rinssi" . Olin jo nimittäin menettänyt toivoni...

Vierailija
5/8 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti toisen lapsen syntymän jälkeen, jolloin oma univelka ja hormoonien heittelyt teki ainakin omasta elämästä lähestulkoon sietämätöntä. Yhteisen ajan vähyys ja tukiverkon puuttuminen lähistöltä rasittaa toisinaan hyvääkin suhdetta. Kuitenkin, onnellinen ja tasapainoinen perhe-elämä, terveys ja kohtalainen (niukka tällähetkellä) taloudellinen tilanne pitää elämän tasapainossa, vaikka notkahduksiakin aina tulee.

Vierailija
6/8 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois kuvitella parempaa.

Vierailija
7/8 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei ole, mutta rakkautta sitäkin enemmän :) Normaaleja riitoja tietysti, mutta kun kumpikin tietää että ne johtuu yleensä vain väsymyksestä, niin ei ole vaarallista. Kun muutettiin aikanaan yhteen todettiin vaan että roskapussit ja tyhjät maitotölkit ei ole riidan arvoisia asioita. Ja että erolla ei uhkailla.

Lapsen saaminen on vaikuttanut vain positiivisesti kun ollaan oltu kumpikin samoilla linjoilla kasvatuksen suhteen.

Vaikein aika taisi olla mun viime talven masennus (tai enemmänkin työuupumus). Mies ei tienyt mitä teksi tai sanoisi, mutta itseasiassa teki sen tärkeimmän: hoiti kodin ja lapsen kun mä olin väsynyt ja allapäin.

Ja muistan kyllä joka päivä sanoa rakastavani.

Vierailija
8/8 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastaikaa kokkaan hänelle hyvää illallista, suunnitelmana kohta syödä kynttilänvalossa... :)