Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mrs Jones kulutushysteriaa

Vierailija
12.08.2013 |

Eihän asia mulle kuulu, kuka pistää mihinkin rahat, mutta miten stylistin palkalla oikeesti voi ostella joka toinen päivä OddMollyjä ym hieman prisman hintaa kalliimpia vaayyria ja hetken pääsyä myy uusia tai kerran pidettyjä blogissa. Ennen niin kiva sisustusblogi on vaan nyt omien vaatteiden ja sisustuskamojen esittelyä...ja käzittääkseni kerrostalo kämppä ei ole mikään iso...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Jonesin bloppiksesta mieleen että vähän on surku by Pia's Piaa, kun yksi ja toinen bloggari on viime aikoina myynyt hänen blogiyhteistyönä antamiaan vaatteita. Joko ne eivät ole hyviä tai sitten on valittu yhteistyökumppanit huonosti. Ja näkyy tuo mallikin myyvän aika usein noita vaatteita, kerran pidettyjä. Paha mieli Pian puolesta :/

Vierailija
2/23 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Jonesin bloppiksesta mieleen että vähän on surku by Pia's Piaa, kun yksi ja toinen bloggari on viime aikoina myynyt hänen blogiyhteistyönä antamiaan vaatteita. Joko ne eivät ole hyviä tai sitten on valittu yhteistyökumppanit huonosti. Ja näkyy tuo mallikin myyvän aika usein noita vaatteita, kerran pidettyjä. Paha mieli Pian puolesta :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Kalastajan vaimo taitaa esitellä saamiaan vaatteita useampaan kertaan blogissa vuosien varrella kuten mielestäni kuuluukin. Mun mielestä nimittäin mainostus on kohdallaan vaan silloin kun bloggaajan tyyli tosiaan kohtaa sen firman myymiä tuotteita. 

Ihmettelen jos joku ostaa jotakin vaatetta jonkun Jonesin mainostamana. Enpä usko.

Vierailija
4/23 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/23 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kova ostamaan ja hetken päästä myydään sikahinnall L koon kledjuja. Menee varman tonneja kuussa...aika synkän näköisiä vaatteita sitä paitsi

less is more

Vierailija
6/23 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kova ostamaan ja hetken päästä myydään sikahinnall L koon kledjuja. Menee varman tonneja kuussa...aika synkän näköisiä vaatteita sitä paitsi

less is more

Vierailija
7/23 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 07:38"]

Mä jaksan edelleenkin ihmetellä Jonesin kuvien luokattoman huonoa laatua. Tai ehkä se on bloggaajan tavaramerkki. Mulle se on taas syy lopettaa säännöllinen seuraaminen.

[/quote]

Itseäni ei taas haittaa yhtään. Parissa blogissa joita seuraan on ihan peruslaatuisella kännykän kameralla otettuja, usein vähän sumuisia kuvia, mutta ei se minua haittaa, ei se mitään valokuvataidetta kuulukaan olla.

Vierailija
8/23 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäkameran kuvat ymmärrän minäkin, mutta Mrs.Jonesin kuvat ovat otettu laadukkaalla kameralla ja käsitelty piloille, luulen.

Vierailija
9/23 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäkameran kuvat ymmärrän minäkin, mutta Mrs.Jonesin kuvat ovat otettu laadukkaalla kameralla ja käsitelty piloille, luulen.

Vierailija
10/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt miten paljon tavaraa voi yksi ihminen ostaa ja millä rahoilla. Talo on rivitalo Haukilahdessa, joten hintaa kyllä ihan mukavasti. Aikaisemmin kiva sisustusblogi on muuttunut paikaksi, jonka ainoa tarkoitus on tuoda bloggarille rahaa. No toki kuluhaan sitä tuolla kulutuksella. 

Vierailija
11/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt miten paljon tavaraa voi yksi ihminen ostaa ja millä rahoilla. Talo on rivitalo Haukilahdessa, joten hintaa kyllä ihan mukavasti. Aikaisemmin kiva sisustusblogi on muuttunut paikaksi, jonka ainoa tarkoitus on tuoda bloggarille rahaa. No toki kuluhaan sitä tuolla kulutuksella. 

Vierailija
12/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa noloa noloa, eipä tuohon muuta voi sanoa..

Ainoa järkevä selitys olisi rahapula, pakko realisoida.

Vierailija
14/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kirjottaa kaikki viestit kolme kertaa? :D

Vierailija
15/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin blogia aikaisemmin, mutta maku meni oman kaupan perustamisen jälkeen., päivityksinä jatkuvasti mainoksia omasta kaupasta.

Vierailija
16/23 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaksan edelleenkin ihmetellä Jonesin kuvien luokattoman huonoa laatua. Tai ehkä se on bloggaajan tavaramerkki. Mulle se on taas syy lopettaa säännöllinen seuraaminen.

Vierailija
17/23 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kovat kirppishinnat bloggaajan vanhoilla vaatteilla on. Tavallisella kirppiksillä noista saisi muutaman euron. Mutta kukin ostaa mitä itse haluaa.

Vierailija
18/23 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, nyt on vain oman kaupan mainostamista.

Vierailija
19/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte oikeasti tosissanne? Huh miten ilkeitä ja kateellisia ihmisiä täällä on? Onko se juuri sinulta pois, että toisella menee hyvin? Mrs Jones on upea, tyylikäs ja erittäin ammattitaitoinen ihminen. Arvostan hänen tyylitajuaan ja sisustustaitojaan erittäin paljon.

Vierailija
20/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyylitajua? mitä ihmettä että kaikkia tanttatätejä on täällä vauvafoorumilla nyt tituleerattu tyylitaitoisiksi ja sisustajiksi. Sori vaan mutta ei noilla kaavuilla ja räteillä mitään tyylikkyyttä saa esille. Kaikki säkit eivät ole tyylikkäitä oli siinä merkkinä sitten pias tai oddmolly. Käyttääkö tuollaisia vaatteita joku sivistyneessä maailmassa? Mä en ole nähnyt. Tyylikkäitä ihmisiä, isoja ja pieniä oon nähnyt mutta tuo tyyli ei oikeasti sovi tuonkokoiselle ihmiselle vaan vielä tekee hieman mahtavan kokoisen oloiseksi ja viimeistelemättömäksi .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä