Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siksi siis monella äidillä on lyhyt tukka

Vierailija
12.08.2013 |

Vauva repii jatkuvasti hiuksista. Mäkin leikkaan kohta siilin. Mikään ei tunnu paskamaisemmalta kuin joku roikkumassa niskahiuksissa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, etpä ole kovin paskamaisia juttuja sitten kokenut :D

t: neljän lapsen pitkätukkainen äiti

Vierailija
2/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siksi, kun imettäessä jokaista lasta vuorollaan on aina lähtenyt yli puolet hiuksista pois. Ja se, jos mikä on hirveän näköistä, kun pitkät muutamat karvat päässä. Tämän vuoksi leikkaan lyhyeksi ja annan sitten taas kasvaa pitkäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ne imetysikäiset lapset sen tukan repii pois päästä? Siinä imetystilanteessako vai milloin? Eikö voi laittaa hiuksia kiinni?

Vierailija
4/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on siilitukka (pitkähkö) ja vauvan lempipuuhaa oli repiä sitä. Pieni vauvan nyrkki saa yllättävän lyhyestä tukasta jämäkän otteen. Pitäisi siis varmaan ottaa ns. millin siili.

Vierailija
6/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina kritisoi isoon ääneen naisia, jotka lapsen tullen leikkaavat tukan lyhyeksi. Sitten kun näki mun raskauden ja imetyksen karhentaman ja ohentaman hiirenhäntä-kuivahamppuran, sulki viisasti suunsa! Ei ollut kuulemma tajunnut että siihen voi olla jokin oikea syykin..

Vierailija
7/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä ne ylttää siitä rinnalta sinne tukkaan asti? En vaan ymmärrä. Ei kai sitä omaa naamaa niin montaa tuntia pidetä siinä vauvan naamassa kiinni, että se kenenkään hiusmalliin vaikuttaa?

Vierailija
8/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan voi selittää tätä asiaa lapsettomille ja niille, keillä on tukka tallessa?

Vierailija
9/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö... siis mä oon saanut sen käsityksen, että ne hiukset lähtee ihan muuten vaan silloin kun imettää... siis ei niitä kukaan revi, vaan hormonitoiminta jotenkin vaikuttaa niin, että hiukset ohenee ja hiuksia lähtee ihan hirveästi.

Vierailija
10/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 15:53"]

millä ne ylttää siitä rinnalta sinne tukkaan asti? En vaan ymmärrä. Ei kai sitä omaa naamaa niin montaa tuntia pidetä siinä vauvan naamassa kiinni, että se kenenkään hiusmalliin vaikuttaa?

[/quote]

Pitkät hiukset? Mun hiukset yltää hyvinkin rinnan yli, helpostihan ne valahtaa siihen, jos hiukset ovat auki. Ja vauvaa tulee pidettyä muutenkin kuin rinnalla, esim. olkapäällä tai heijattua sylissä, josta oikein kätevästi yltää repimään pitkiä hiuksia.

Tosin siitäkin huolimatta, mulla on yhä pitkät hiukset. Vuoden ne olivat käytännössä aina letillä, sattuneesta syystä:)

Vierailija
11/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 15:52"]

Mun mies aina kritisoi isoon ääneen naisia, jotka lapsen tullen leikkaavat tukan lyhyeksi. Sitten kun näki mun raskauden ja imetyksen karhentaman ja ohentaman hiirenhäntä-kuivahamppuran, sulki viisasti suunsa! Ei ollut kuulemma tajunnut että siihen voi olla jokin oikea syykin..

[/quote]

Onneksi miehesi ymmärsi asian, muuten vaikutti varsinaiselta idiootilta. Mitä se sille kuuluu minkäpituiset hiukset naapurin rouvalla on?

Vierailija
12/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla oli pitkät hiukset molempien lapsieni kanssa ja yleensä pidin hiuksia auki. Kumpikaan ei repinyt hiuksiani. Ekaa lasta kun imetin niin hiukset kyllä lähtivät aika paljon (varmaan kolmannes varisi pois) mutta kun olen siunattu todella tuuheilla hiuksilla niin siltikin niitä riitti enemmän kuin monella normaalisti. Ainoa ongelma oli että niitä irtohiuksia löytyi joka paikasta.

Vierailija
13/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän hiusten leikkaamisen sen ohentumisen takia, mutta eikö pitkiä hiuksia voi laittaa kiinni, ei ainakaan meillä niitä silloin ole saatu revittyä. Mä pidän joka päivä nutturalla eikä mitään ongelmaa. "Inhottaa" kun ystävällä hiukset aina auki ja niitä hiuksia on joka paikassa, mm. vauvan vaipan sisällä näytti olevan....

Vierailija
14/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö niitä hiuksia nimenomaan jos imettää vai ihan vain lapsen syntymän johdosta? Onko kokemuksia äidinmaidonvastikkeita käyttäneiltä, lähtevätkö hiukset?

Kauhuissaan kyselee (vielä) lapseton pitkähiuksinen

Vierailija
15/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain nipistämällä lasta lopettamaan tukan repimisen. Yllättävän oppivainen tenava.

Vierailija
16/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee se tukka vaikka antaisi lapselle korvikettakin. Raskausaikana hiuksia ei lähde, joten tukka lähtee sitten kerralla kun raskausajan hormonit eivät enää vaikuta.

Vierailija
17/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on maailman huonoin tekosyy leikata ns. "kananpersetukka" ! Tehkää vaikka nuttura.

T: mies, joka on kyllästynyt kommenttiin: "mutta ku tää on niin helppohoitonen!!"

Vierailija
18/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on polkkamallin lyhyt tukka ja ihan siksi kun viihdyn siinä huomattavasti paremmin kuin pitkässä tukassa...ja se sopii vaan paljon paremmin.

Vierailija
19/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan en tykkää liehutukasta joka roikkuu...pitää olla mallia ja just sen verran vaan pituutta että saa kivasti muotoiltua. Lasten kans tällä asialla ei ole mitään tekemistä.

t. runsas polkka

Vierailija
20/28 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 23:01"]

Tuo on maailman huonoin tekosyy leikata ns. "kananpersetukka" ! Tehkää vaikka nuttura.

T: mies, joka on kyllästynyt kommenttiin: "mutta ku tää on niin helppohoitonen!!"

[/quote]

Tee ihan ite nuttura, pentele.

T: Nainen, jota ei voi vittuakaan kiinnostaa, mitä mieltä miehet ovat hiuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi