Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäänyt vaivaamaan.. Mies sanoi viime karkauspäivänä näin

Vierailija
13.08.2020 |

Mieheni kanssa olemme olleet 3v yhdessä ja olemme erittäin onnellisia ja rakastuneita olleet kokoajan. Suunnittelemme tulevaisuutta, katselemme omistusasuntoa jne. Olemme asuneet yhdessä alusta asti.
Olemme puhuneet että loppuelämämme on nyt tätä, olemme löytäneet elämämme rakkauden.

Viime talvenahan oli karkauspäivä.
En kosinut miestä, ajattelin että kyllä tässä ehditään myöhemminkin, ei ole kiirettä. Ja mielestäni mies saisi kosia, sen verran vanhanaikainen olen.
Karkauspäivän jälkeisenä aamuna mies sanoi sängyssä että ” ei tarvinut ostaa sinulle tyllihametta ”.
Sanoi hieman naureskellen ikäänkuin vitsinä.
En tajunnut heti mitö tarkoitti. Kysyin että jaa mitä oisit vastannu jos oisin kosinut? Mies vastasi että empä paljasta☺️

En miettinyt asiaa enempää. Asia palasi mieleeni myöhemmin ja siitä asti vaivannut minua. Miehen ensimmäinen kommenttihan tarkoitti tietenkin että olisi kieltäytynyt kosinnasta koska sanoi että ei tarvinnut alkaa hankkimaan hametta kun en kosinut.

Mitä tekisitte tilanteessani? Kysyisittekö että etkö halua koskaan naimisiin kanssani? Asia vaivaa

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP haluaisi tehdä sitä mitä vaimoni kuvitteli minun osaavan tehdä, eli lukea ajatuksia. Älä nyt vahingossakaan puhu miehelle asiasta mitään, vaan hymyile silleen kivasti eteenpäin nojaten (aivan kuin kysyisit että: "Mennäänkö naimisiin"?) ja tulkitse hänen seisoma-asennostaan mitä hän vastaa. Jos nojaa hieman vasemmalle ja kädet selän takana, epäröintiä on havaittavissa. Etukumara asento ja vakava ilme tarkoittaa että avioliittoa ei tule ja hieman kyyry asento kädet edessä sormet harallaan, hän ei malta odottaa suurta juhlapäivää, paitsi jos hieroo vasemmalla kädellään korvanlehteä samaan aikaan, jolloin viesti on päinvastainen.

Näillä pääset eteenpäin. Kerro meille mitä mies vastasi. :)

Vierailija
22/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys, ei uppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kysyi viime jouluna, että otatko vielä lisää kinkkua? Mitähän se sillä tarkoitti? Autotallissa sitä olen  pohtinut koko vuoden.

Vierailija
24/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa vain että mies ei halua naimisiin kanssasi, ei muuta.

Vierailija
25/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mitä vatvomista. Eikö elämässä ole muuta.

Vierailija
26/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kysyi viime jouluna, että otatko vielä lisää kinkkua? Mitähän se sillä tarkoitti? Autotallissa sitä olen  pohtinut koko vuoden.

Kylläpä olet tyhmä!

Kinkkuhan on eräs kiertoilmaus naiselle seksuaalisen halun kohteena. Hän takoitti kysymyksellään rohkaista sinua tarttumaan into- ja lihanhimoisesti kiinni lihaisiin kehonosiinsa.

- Voi vaimoparkaa, minkä hidasälyisen juntin kanssa on jumissa :(

Vierailija
27/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos asuu yhdessä ja homma toimii, niin tarvitseeko avioliittoa erityisemmin mihinkään? Miltä osin yhteiskunta tarjoaa etuja tai haittoja vertailussa avioliitto vs. avoliitto?

Vierailija
28/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asioista. Kyllä mies sitten kosii, jos olet se oikea, ellei hän ole ehdottomasti avioliittoa vastaan ja varmasti senkin osaa ilmaista.

Vierailija
29/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos asuu yhdessä ja homma toimii, niin tarvitseeko avioliittoa erityisemmin mihinkään? Miltä osin yhteiskunta tarjoaa etuja tai haittoja vertailussa avioliitto vs. avoliitto?

Näin oikeasti monikin ajattelee. Minäkin olen tuolla kannalla. Mitä se avioliitto muuttaa esimerkiksi silloin, kun ei ole yhteistä omaisuutta ja lapsia? Ymmärrän jotkut uskonnolliset syyt, mutta itsekin olen täys ateisti.

Vierailija
30/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anaalia olisi ollut tarjolla. Olisi kannattanut tarttua tilaisuuteen! Nyt vaimosi sai viestin, että sinua ei kiinnosta, eikä tule tarjoamaan toista kertaa.

Vierailija
31/31 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin oikeasti monikin ajattelee. Minäkin olen tuolla kannalla. Mitä se avioliitto muuttaa esimerkiksi silloin, kun ei ole yhteistä omaisuutta ja lapsia? Ymmärrän jotkut uskonnolliset syyt, mutta itsekin olen täys ateisti.

Avioliitto on juridinen sopimus. Kannattaa lukaista avioliittolaki, niin pääsee edes hieman hyvälle, mistä siinä on kyse. Lisäksi muista laeista löytyy kohtia, joissa on sana avioliitto. Kannattaa käyttää sitä kun tekee Finlexissä haun, niin näkee mihin kaikkeen se vaikuttaa esim. verotuksen puolella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä