Kävelin eilen tyttöystäväni kanssa messuilla ja Ben Zyskowicz hyppäs mun eteen
ja antoi puolueensa esitelappusen. Ei siinä mitään hauskan oloinen tyyppi ja saman pituinen kuin minä. No jäipä sitten mietityttämään ja bongasimme Benin uudestaan. Siinä käsi kädessä ja rakastuneena tyttöystävääni kysyin Beniltä kannattaako hän tasa-arvoista avioliittolakia. No henkilökohtaisesti ei, mutta kokoomus menee noin puolet kannattaa ja puolet vastustaa.
Ei mulla erikoista sanomaa tällä viestillä ollut... vaikutti ihan mukavalta tyypiltä.
t.nainen joka aikoo mennä naimisiin tuon ihanan naisen kanssa <3
Kommentit (6)
no toivottavasti multa ei vielä ihanaa 5vuotiasta tyttöäni pois. Lapsellani on ihana ja hyvä isä, mutta myös kaksi äitiä.
ap
Heh, jotenkin hupaisa ajatus että meiltä, ihan normaalisti toimivasta perheestä "otettaisiin lapset pois" siksi että perheessä on kaksi äitiä :D. Kyllä täytyy olla perheiden elämästä tosi ruusunpunainen kuva jos kuvittelee että se on oikeasti joku _ongelma_ jonka vuoksi lapset pitäisi siirtää muualle elämään. Ja varmaan sitten totaaliyksinhuoltajienkin lapset pitäisi ottaa pois vanhemmaltaan :).
Naimisiin menolle ei meillä ole mitään tarvetta mutta ymmärrän että asia voi joillekin olla tärkeä. Pisteet Benille siitä että vastasi rehellisesti. Myös Päivi Räsästä tavallaan ihailen kovasti koska seisoo niin tukevasti oman vakaumuksensa takana ja puhuu sen puolesta.
niin en minäkään tuomitse Beniä siitä että vastustaa tasa-arvoista avioliittolakia. Meistä kai useat kuulluvat puolustajiin tai vastustajiin ja suurta joukkoa asia ei edes kiinnosta.
ap
Vai että joku Hämeenlinnalainen siellä kirjoittelee, terkkuja vaan toiselta joka myös piipahti Elomessuilla ja näki Benin :)
juu olin yllättynyt tuosta Benin pituudesta. Eilen käytiin Elomessuilla. En ole moneen vuoteen käynytkään :)
ap
Ben on oikealla linjalla. Suosittelen ihmisten muutenkin äänestämään miehen ja naisen pyhän avioliiton puolesta.
Kaikilla lapsilla on oikeus äitiin ja isään ja nämä roolit ovat sukupuolisidonnaisia. Lesboilta pitäisi muutenkin saada kaikki lapset pois.