Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remontilla rahoiksi kausi 12

Vierailija
12.08.2020 |

Kuka katsoo? Mielestäni ohjelman aikaisemmat kaudet ovat olleet hyviä. Tämä 12. on ihan ok. Olen tykännyt Australialaisissa reality-ohjelmissa niiden hyväntahtoisesta meiningistä. Tässä kuitenkin on mielestäni todella ilkeää kettuilua mukana ihan liikaa.

Etenkin Jess ja Norm käy mulla tosi pahasti hermoon. En voi sietää heitä. Kunnon white trash porukkaa.

Hayden ja Sara saavat sympatiani. Se miten kohtelevat toisiaan on rumaa, etenkin Hayden puhuu todella rumasti puolisolleen. Ovat mielestäni joutuneet kaikkien kiusaamiksi, jopa Scott on pirullinen heille. Ei ihme jos pinna kiristyy tolla paskan heitolla, mitä saavat osakseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ohjelmat kaikki katsoin.

Tätä en halunnut katsoa eka jakson jälkeen.

En tykännyt porukasta.

Vierailija
2/13 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talokin on tylsempi kuin ennen. Valtava epäsuhta asuntojen välillä: kaksi valoisaa kattohuoneistoa isoine terasseineen ja alakerran "luukut" matalilla huonekorkeuksilla ja parvekkeilla, jotka on käytännössä huoneita. 

Tylsin kausi tähän mennessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tullut ohje lisätä draamaa katsojien takia? Turhaa ilkeilyä tässä kaudessa.

Vierailija
4/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tässä riidellä ollenkaan niin paljon kuin aikausemmissa kausissa. Ainut, joka aiheuttaa riitaa on Sara, joka haukkuu kaikkia ja kaikkien ratkaisuja ja vetää hirveetä draamaa, kun tuomarit ei pidäkään häntä sisustamisen ja stailauksen nerona. Aina hänen huoneensa on parempia kuin muiden. Muut kehuvat voittajia, niin tämä yksi vain kitisee ja valittaa, kun joku oli häntä parempi.

Vierailija
5/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän tässä riidellä ollenkaan niin paljon kuin aikausemmissa kausissa. Ainut, joka aiheuttaa riitaa on Sara, joka haukkuu kaikkia ja kaikkien ratkaisuja ja vetää hirveetä draamaa, kun tuomarit ei pidäkään häntä sisustamisen ja stailauksen nerona. Aina hänen huoneensa on parempia kuin muiden. Muut kehuvat voittajia, niin tämä yksi vain kitisee ja valittaa, kun joku oli häntä parempi.

No tää! Tällä kaudella tuota Saraa lukuunottamatta poikkeuksellisen diplomaattista porukkaa: aina kehutaan edes jollain tavalla toisten huoneita eikä haukuta.

Sara ja Hayden kyllä ihan itse aiheuttaneet tuon, että ovat jääneet porukan ulkopuolelle. Ihan kauhea pari, etenkin tuo Sara, joka haukkuu kaikki ja kaiken sekä uhriutuu kun ei ookaan paras.

Vierailija
6/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sarja. Ja ei tod ole draamaa,paitsi Sara. Kohta alkaa jännät paikat,huutokaupat. Fanitan kattoterassin porukkaa,kumpaakin.

Vierailija
7/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Saran takia on ollut välillä vaikea katsoa. Ihmettelen myös, että jos sarjaan tosiaan hakee 40000 paria, niin kuin muistan ekassa jaksossa sanotun (saatan muistaa väärin mutta hitosti porukkaa joka tapauksessa), miksi heidän mielenterveyttään ei mitenkään kartoiteta? Sarahan ei ilmiselvästi kestä lainkaan painetta, kun vähän väliä raivoaa ja uhkailee.

Vierailija
8/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävintä Sarassa on, kun on oikeesti huono. Ja siitä huolimatta valittaa, kun tuomarit eivät arvosta.

Hölmöä oli uima-altaasta äänestäminen.

Mieletön etu olisi ollut. Onneksi ei mennyt läpi.

Vierailija
9/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut monta kautta. Hirvein kausi oli mielestäni tätä edellinen, jossa Ronnie ja Jason käyttäytyivät tolkuttoman lapsellisesti, Jason varsinkin. Meinasi oksennus lentää. Tällä kaudella on onneksi paljon parempi henki. Mutta Sarasta en tykkää, enkä ymmärrä miten joku häntä symppaa. Manipulatiivinen, itsekäs, lapsellinen, aina pahalla tuulella ja arvostelemassa kaikkia ja kaikkea. Ei ota tuomarien kritiikkiä rakentavasti, vaan loukkaantuu. Ihan itse omalla käytöksellään aiheuttaa sen, ettei hänestä pidetä.

Vierailija
10/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seurattu ja tuo sara kuvitteli itsestään liikoja alussa. Totuus kun lävähti päin pläsiä niin sai itku potku raivareita nonstoppina. Ehkä feikein ja lapsellisin tapaus kautta sarjan historian. Mutta nuohan on sarjan suola. Itsensä nolaajat.

En tajua miten tuo mies kestää tuota. Respektit hänelle.

Vierailija
11/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on  kyllä ristiriitainen. Samalla kertaa todella arka ja epävarma valinnoissa,  mutta kuitenkin kova usko voittoon. 

Ja ne draamailut kilpailusta avioeron ja poistumisen suhteen. 

Vierailija
12/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi heidän mielenterveyttään ei mitenkään kartoiteta? Sarahan ei ilmiselvästi kestä lainkaan painetta, kun vähän väliä raivoaa ja uhkailee.

Kartoitetaan varmasti sillä mielellä, että aina pitää olla joku draamailija mukana. 

Vierailija
13/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle,mitä se "hintavaraus" huutokaupassa tarkoittaa?

Monta vuotta olen yrittänyt keksiä,enkä älyä sitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan