Tämä viikko pitäisi jaksaa lapsen kanssa kaksin.
Onneksi on päivät päiväkodissa mutta illat ja yöt ollaan kaksin kun mies kurssilla. Mä jännitän jotenkin niin paljon öiden sujumista etten saa nukutuksi.
Kommentit (22)
Tämä ei ollut pointtini vaan se, että mies oli kuitenkin kesällä yöt kotona jolloin lapsi ei heräillyt, joten sait nukkua, eikö? Ja mikä sinua nyt siis oikeastaan pelottaa? Miten voit kuvitella, että aikuinen ihminen, joka saa olla päivät kotona tekemättä mitään, ei selviäisi 4 yöstä vähän huonommilla unilla? Ja mikä ongelma niissä illoissa on?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 11:30"]
Jos
-et ole töissä
-lapsikin on melkein 5
-olet saanut nukkua lomalla, kun mies on ollut kotona
niin etköhän jaksa 4 valvottua yötä ihan hyvin. Vai mikä tässä pelottaa?
Mun esikoinen heräili joka ikinen yö 2.5-vuotiaaksi, vuorottelimme yövalvomisissa miehen kanssa mutta oli melko tuskallista kun palasin töihin ja piti johtaa kahta isompaa projektia ja samalla valmistella omaa väitöstilaisuutta (ja mä vielä tarvitsen tosi paljon unta). Jos mä selvisin tuosta, etköhän sä selviä noista neljästä yöstä.
[/quote]
Mies on yritäjä hän piti kesälomaa vain n. viikon verran että ihan yksin lomailin suurimman osan kesälomasta lapsen kanssa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 11:30"]
Jos
-et ole töissä
-lapsikin on melkein 5
-olet saanut nukkua lomalla, kun mies on ollut kotona
niin etköhän jaksa 4 valvottua yötä ihan hyvin. Vai mikä tässä pelottaa?
Mun esikoinen heräili joka ikinen yö 2.5-vuotiaaksi, vuorottelimme yövalvomisissa miehen kanssa mutta oli melko tuskallista kun palasin töihin ja piti johtaa kahta isompaa projektia ja samalla valmistella omaa väitöstilaisuutta (ja mä vielä tarvitsen tosi paljon unta). Jos mä selvisin tuosta, etköhän sä selviä noista neljästä yöstä.
[/quote]
Mies on yritäjä hän piti kesälomaa vain n. viikon verran että ihan yksin lomailin suurimman osan kesälomasta lapsen kanssa.