Naiset ja tytöt, pidättekö pitkiä hiuksia?
Monethan sisällyttää naisen sukupuolelle pitkät hiukset. Mutta onko se todellisuus?
Kaikkihan kuitenkin tietävät, että nainen voi tietenkin olla myös lyhythiuksinen tai kalju.
Jos haluat, voitko kertoa myös, miksi pidät pitkiä hiuksia tai miksi pidät lyhyitä hiuksia tai miksi et pidä hiuksia ollenkaan?
Kommentit (23)
Vähäsen outo aihe kysely kyllä, mutta se liittyy uskontooni, että pidän pitkiä hiuksia (Islam)
Pitkiä, en vaan tykkää lyhyistä joten en niitä ole koskaan edes harkinnut eikä mulle mielestäni edes sopisi lyhyet hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vähäsen outo aihe kysely kyllä, mutta se liittyy uskontooni, että pidän pitkiä hiuksia (Islam)
Nyt kiinnostaa. Miten liittyy? En ole koskaan kuullut tuosta.
Enpä nyt tiiä, ei ole tullut ajatteluksi asiaa sen enempää..
Minulla on nyt pitkät. Haluaisin leikata lyhyet mutta pelkään että tulee ihan vääränlainen malli ja en siksi uskalla. Viimeksi luotin kampaajan näkemykseen ja lopputulos oli ihan karsea. Pitkät siis vain siksi että olen tylsä ja laiska.
Minä pidän pitkiä hiuksia.. Mutta tunnen erään tyypin, joka leikkasi siilin.
En.
Lyhyt polkkatukka tai tiukka nuttuja ja matkalaukun kokoinen käsilaukku.
Miesten puku.
muuten en ole uskottava
No, luulen, että suurin osa naisista ja tytöistä pitävät jonkinlaisia pitkiä hiuksia, vaikka ei tietenkään ole väärin olla erilainen.
Mulla on pitkä tukka, suunnilleen rintojen alapuolelle. Tämä pituus sopii itselleni, en jaksa käydä kampaajalla kuin kerran pari vuodessa. Lyhyet hiukset ovat jotenkin työläämmät ylläpitää ja laittaa. Mielestäni pitkäg hiukset ovat myös kauniit. Miehelläni on about yhtä pitkät, ihanat kiharat hiukset. Tykätään molemmat pitkistä hiuksista myös toisillamme.
Hyvin pitkät. Avonaisina ristiselkään asti.
Pidetään "pitkiä peruukki/ lisäketukkaa.
Pitkät hiukset, minun makuuni ei ole rekkatyyli. Pahoittelen, jos joitakin loukkaa tämä tieto, mutta pitkät hiukset ovat hyvin kauniit, jos niitä hoitaakin hyvin.
Kaljuna mennään, mutta peruukki on tohon olkapäille, joten vastasin sen mukaan. Menee kyllä hermot siihen karvalakkiin, että ottaisin mielelläni ihan lyhyetkin hiukset jos saisin vain omat.
Hiukseni ovat takaa niskan juureen asti ja pitenevät hiukan eteenpäin. Ensi kerralla leikkautan niskan vielä lyhyemmäksi. Paksut, luonnonkiharat hiukset tekevät kauhean pallon niskaan, jos ne kasvavat liian pitkiksi. Yritin vielä hetki sitten kasvattaa pitkää tukkaa, mutta ei se kasva enää samaan tapaan kuin lapsena. Menee vaan huonokuntoiseksi ja epäsiistiksi.
Pitäisin, mutta hiukset ei pysy :/
Tosi kiva elää suvaitsevassa maassa. Ei ole yhtään loukkaavaa kommenttia näkynyt! :)
Ja pidän pitkiä.
Mulla oli kalju keesillä, mutta olen kasvattanut sen ulos. Miksi tuolla ei ole vaihtoehtoa parin sentin pehkolle?
Minulla on pitkät hiukset, niin pitkät kuin ne vain kasvavat. Hyvin pitkiksi näitä ei saa kasvatettua, eivät vain kasva. Minulla oli ennen lyhyet, pidin niistä kovin, mutta aina saa olla leikkauttamassa kun kasvaa muodosta pois. Vakikampaajani muutti pois enkä sen jälkeen löytänyt sellaista kampaajaa joka leikkaisi ne niin kuin haluan (kokeilin useita). Lopulta meni hermot siihen ja annoin kasvaa, eipä enää tarvitse leikata parin kk välein. Ainoa vaan että minulle ei sovi pitkä tukka auki, niin se on aika pidettävä kiinni. Muuten kaunis tukka minulla on kyllä, luonnonkihara ja hyvin hoidettu.
Ei enää 100 vuoteen