Taas lähti mies juomaan:(onko muita?
huomenna pitäisi tulla päätös hoitoon pääsystä,ja lähti tosta taksilla kaupunkiin ryyppään"kun hänellä on niin paha ongelma".ja vitut oli sairaus tai ei,niin mulle riitti!kohtalotovereita?uskoisin että varmana löytyy.
Kommentit (3)
Lue toi rohkaiskaa mua että uskallan mennä al anoniin
Olen toista kertaa naimisissa. Ensimmäinen mies oli ihan tavallinen omisti pikku yrityksen..meni muutama vuosi ennekuin tajusin että on kaappijuoppo..No kaikki, koko suku yritti auttaa, lääkärit, hoidot ym, minäkin tyhmä juoksin alanoneissa..jokunen vuosi vierähti..niin turhaa kaikki. Otin eron, olisi vaan pitänyt ottaa heti, harva niistä muuksi muuttuu. Vedättävät vaan hyväuskoisia vaimojaan ja pilaavat koko perheen elämän. Onneksi pääsin eroon, elämä saikin uuden ihanan suunnan, paitsi hänen, rappiolla mikä rappiolla, meni työt ja muut, ihan oma valinta.
Miksi te huolitte miehiksenne tuommosia luusereita? Eroa hyvänen aika eläkä pilaa omaakin elämääsi. Kyllä meressä kaloja riittää. Itse ainakin olisin mieluummin vaikka yksin. En niin paljon kyllä pystyis ketään rakastamaan. Kunnioita ittees.