Onko täällä muita todella yksinäisiä?
Itse asun yksin yksiössä ei vamhempia tai ystäviä lähellä...
Kommentit (27)
Täällähän minä. Ei ole ystäviä lähellä eikä kaukana.
On mutta en edes halua tai kaipaa ystäviä. Ne pilaa vain elämää ja tuovat stressiä oka kerta kun päässyt ystävistä eroon tulee hirveä helpotus. Mies riittää.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäiset on luusereita.
En tiennytkään, kiitos että kerroit.
Vierailija kirjoitti:
paljonko on ikää?
33 vuotta
No nyt on jo ilta, huomenna kohti uusia pettymyksiä
Olen yksinäinen, mutta kukaan ei varmaan tiedä sitä. Olen 39-vuotias perheellinen ja työssä käyvä nainen.
Täällä mutta en kelpaa palstan yksinäisille yksinäiseksi eli olen palstan yksinäistenkin syrjimä.
Sama juttu. Etätyöaikana on mennyt olo todella yksinäiseksi. En ole muutamaan kuukauteen puhunut muualla kuin etäpaltsuissa. Toimistolle en tohdi mennä vaikka saisikin, siellä on kuitenkin perheellisiä ja vastaavia, joilla on enemmän sosiaalista elämää ja sosiaalisia kontakteja, joka tarkoittaa sitä, että suurempi riski tartunnalle. Kavereita ei ole naisista puhumattakaan. Vanhemmille soitan 2-3 viikon välein.
M34
Vierailija kirjoitti:
Minä, 49
Nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, 49
Nainen?
Kyllä , N49
Nyt voittekin ottaa toistenne yhteystiedot ylös ja pariutua keskenänne.
t. toinen "yksinäinen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, 49
Nainen?
Kyllä , N49
Minkälaista ystävää kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Nyt voittekin ottaa toistenne yhteystiedot ylös ja pariutua keskenänne.
t. toinen "yksinäinen"
Onnellinen perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, 49
Nainen?
Kyllä , N49
Minkälaista ystävää kaipaat?
Sellaista, jonka kanssa voisi käydä viikonloppuisin ulkona ja tehdä kivoja, kevyitä vapaa-ajan juttuja.
N49
Täällä on vaikea ystävystyä koska ihmiset eivät ymmärrettävästi halua kertoa kovin paljoa itsestään. Minä voisin tarjoutua ystäväksi sellaiselle joka tykkää kirjoitella enemmän kuin viestitellä tai tavata, jos se edes etäisyyksien takia olisi mahdollista. T. Toinen 49 v yksinäinen nainen
paljonko on ikää?