Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tänään tehneet

Vierailija
12.08.2020 |

.

Kommentit (17)

1/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Tulin kotiin, lämmitin eilistä ruokaa. Kuuntelin vähän aikaa musiikkia ja join kahvia, sitten pelattiin kavereiden kanssa pari tuntia. Suihkuun ja vähän ajan päästä nukkumaan.

Vierailija
2/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä Englannissa todella kuuma sää, joten mitään ei oikein jaksais tehdä, mutta täytyi jonkin verran siivoilla ja käydä ruokaostoksilla. Nyt muutama drinksu kotosalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kouluun, hoidin eläimet, leivoin mokkapaloja, hain lapset kotiin, tein makaroonilaatikkoa, hoidin eläimet, tyhjäsin tiskikoneen, katsoin tv,tä, hoidin eläimet, kävin suihkussa.

Vierailija
4/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut, lukenut kirjaa, leikkinyt kissan kanssa, syönyt pari voileipää kahvin kanssa, lueskellut uutisia ja tätä palstaa. Äsken kävin kaupassa. Lipitän punaviiniä ja alan kohta katsomaan jotain tallennettuja ohjelmia. Myöhemmin lämmitän pizzan palan pakkasesta. Surkea elämä mulla. 

Olen masentunut ja työtön. 

Vierailija
5/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi millään jaksanut herätä, kun olin nukkunut huonosti, joten aloitin työt etänä vasta 8.30. Samalla join teetä ja söin kaksi voileipää + vihersmoothien. Työskentelin koneella noin yhteentoista saakka, sitten piti lähteä työpaikalle tilaisuuteen, joka kesti noin klo 17 saakka. Hoidin vielä yhden työjutun paikan päällä ja sen jälkeen ajelin kotiin kaupan kautta. Kotona hoidin vielä etänä pari juttua mutta kuuden maissa lopetin työt.

Aloitan yhden kurssin avoimessa yliopistossa, joten samalla kun olin vielä koneella, kävin katsomassa oppimistehtävät. En jaksanut aloittaa vaan menin puoli kasin maissa hetkeksi sänkyyn ihan vain lepuuttamaan silmiäni.

Tunti sitten nousin ja nyt on ruoka uunissa, kohta teen salaatin. Sitten syödään ja luen varmaan samalla päivän Hesarin.

Vierailija
6/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala, keräsin pudonneet omenat ja vein naapurin lehmille. Kaupassa ja lounaan tekoa. Silitystä ja telkkaria loppupäivä, työtön olen, tänään ei napannut oikein mikään muu tekeminen. Illalla sauna ja lisää telkkaria.

Vierailija
7/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein aamulla lapset päikkyyn ja kouluun. Töihin klo:9 sisältäen toimistohommia, työmaakierroksen ja asiakaskäynnin. Kotiin ruualle ja kahville klo: 18:30. Tunnin verran hengailua perheen kanssa, ja sitten kauppaan ostoksille. Ruuat jääkaappiin, vaipanvaihtoa iltatoimet ja lasten nukutus. Seuraavaksi koiran kanssa lenkille, minkä jälkeen suihkuun. Lopulsi ehtii istahtaman vaimon kanssa sohvalle tunniksi syömään iltapalaa. Nukkumaan klo:23 ja aamulla alkaa sama rumba =)

Vierailija
8/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran jo itkenyt yksinäisyyttäni.

Vierailija
9/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin etätyöt klo 8.00, tein töitä kolmeen saakka. Lounas n. klo 12.00. Töiden jälkeen kävin kaupassa, katsoin telkkaria ja pyörin netissä. Kävin lenkillä, suihkussa, ja äsken katsoin Areenasta yhden jakson seuraamastani sarjasta. Vielä reilu tunti nettisurffailua, sitten kirjan kanssa sänkyyn. Näin nämä arkipäivät tuppaavat menemään.

Vierailija
10/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettänyt kesälomaa asuntovaunussa leirintäalueella. Paljon ulkoilua, lukemista, laiskottelua ja hyvää ruokaa.

Vierailija
11/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen pessyt pari koneellista pyykkiä, silittänyt miehen paidat, katsellut viaplayta, kerännyt ulkoa kuihtuneet kesäkukat pois, siirtänyt koristenokkosen sisälle uuteen ruukkuun. Imuroinut alakerran, pyyhinyt pölyt ja siivonnut keittiön. Siivonnut vessan ja desinfioinut kaikki kosketuspinnat. Tehnyt ruokaa. Siivonnut terassin.

Laatinut kaksiin juhliin tarjoilut. Tilannut näihin juhliin tarvikkeita.

Rullaillut paljon pilatesrullan päällä.

Vähän huonosti mennyt tämä päivä, sillä olisi pitänyt kipujen takia levätä. Huomenna skarppaan ja lepuutan kunnolla.

Vierailija
12/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä, vanhempieni luona, opettelin kitaralla soittaa uuden kappaleen, palstaillut, kohta netflixiä ja sitten nukkumaan.

Vierailija
13/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusuihkun jälkeen join kupin teetä, sitten menin syöpälääkärin vastaanotolle, jossa kuulin ilouutiseen, ettei syöpä ole levinnyt sisäelimiin, menin sytostaattitiputukseen, tulin kotiin ja söin hampurilaisen ja Kismetin. Illan olen palstaillut ja katsonut animea.

Vierailija
14/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamusuihkun jälkeen join kupin teetä, sitten menin syöpälääkärin vastaanotolle, jossa kuulin ilouutiseen, ettei syöpä ole levinnyt sisäelimiin, .

Hienoa lukea tällainen uutinen. Onnea ja kaikkea hyvää sinulle jatkossa .

Vierailija
15/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamusuihkun jälkeen join kupin teetä, sitten menin syöpälääkärin vastaanotolle, jossa kuulin ilouutiseen, ettei syöpä ole levinnyt sisäelimiin, .

Hienoa lukea tällainen uutinen. Onnea ja kaikkea hyvää sinulle jatkossa .

Kiitos!

Vierailija
16/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkäsin ja angstasin. Huomenna sama.

Vierailija
17/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla puoli tuntia ennen kuin herätyskello soi. Söin aamupalan ihan rauhassa ja ajelin töihin. Matkalla soitin ystävälleni ja ehdimme jutella puolisen tuntia. Töissä oli taas mukava päivä ja aika meni nopeasti. Tein vähän yliyöitäkin. Töiden jälkeen kävin apteekissa ja ruokakaupassa ostin täyden kärryllisen ruokaa, rahaa meni 191 euroa. Kotimatkalla soitin isälleni.

Kotona vanhin lapsista oli tehnyt ruokaa ja koska perhe oli jo ehtinyt syödä, niin söin rauhassa ja katsoin telkkarista hetken Kiinteistöveljeksiä ja jutustelin sen jälkeen mieheni ja teinien kanssa. Kaikki tulivat siihen seurakseni istumaan ja höpöttämään mukavia. Minulla on ihana perhe! Äsken autoin nuorinta tekemään kasvion loppuun ja siitä tuli oikein hieno. Kohta taas nukkumaan mieheni kainaloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi