Ei kai festareita kielletä taas?
Mulla on lippu ensi viikonloppuna pidettäville festareille. Niiden ajankohtaa siirrettiin jo kerran ja olen nähnyt paljon vaivaa saadakseni töistä lomaa ja lapset hoitoon täksi uudeksi viikonlopuksi. Ei kai tässä käy niin että hallitus pakottaa perumaan nämäkin festarit? Onhan korona ikävä tauti mutta kyllä tässä jo kovasti kaipaa päästä kunnolla viihteelle kun kaikki hauska on ollut kiellettyä niin kauan.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pari ensi viikonlopun festaria on jo peruttu kuten Jyväskylän rock in the city. Se oli viime viikonloppuna Joensuussa. Enkä ihmettele miksi, ihmiset ei viinapäissään välitä mistään. Festareilla oli kaikki mahdollisuus huolehtia turvaväleistä ja hygieniasta mutta harva niin jaksoi tehdä. Siellä lavan edessä olivat kuin sillit purkissa ja osalle oli näköjään ihan mahdottomuus kunnioittaa toisten turvavälejä.
Itsekkin olin paikalla mutta pidin itseni turvassa eikä kontakteja tullut sen enempää kuin lähikaupassa. Vaatii kyllä skarppina oloa joka ei humalaiselta onnistu. Ikävä kyllä parempi vaan että perutaan. Järjestäjät kyllä yrittää parhaansa mutta kun porukka ei usko niin ei sitten.Minäkin olin Rock in the cityssä Joensuussa. Oli pakko lähteä pois, koska ihmiset eivät noudattaneet turvavälejä.
Eikö mistään perältäkään löytynyt turvallista paikkaa?
Olin itse Järvenpää Soi festareilla ja vaikka lavan edessä oli välillä mahdoton tungos, kauempaa löytyi aina vapaita pöytiä ja hyvin tilaa.
Minäkin olin Rock in the cityssä Joensuussa. Oli pakko lähteä pois, koska ihmiset eivät noudattaneet turvavälejä.