Miksi olet lopettanut ystävyyden?
Kommentit (53)
Anteeksi jos sanoin vahingossa jotain. En tarkoittanut sinua.
Vaikuttaako ystävän arvot asiaan? Toinen vaimon kaveri ihmetteli, miten kukaan voi tulla toimeen persun kanssa, kun niillä on niin typeriä mielipiteitä. Näin siis liberaali, vihreä ulkomaalaismyönteinen ihminen. Tosin minusta tuo ei ollut kovin suvaitsevaista, mutta pidin suuni kiinni.
En jaksanut kuunnella kestohölötystä.
Anteeksi ne lauseet jotka sanoin epähuomiossa.
No, kaveruus enemmänkin. Lyhyt versio: en voinut olla enää kaveri tms, kun niin paljon tunteita. Tuo on siis se typistetty versio, joten pliis. ei mitään arveluita mistään.
Anteeksi ne stressaavat lauseet. En edes tajua miten ne stressaa.
Rakastan sinua aina. Millään muulle ei ole merkitystä. Etenkään ystävyydellä.
Kaverit alkoivat seurustelemaan, eikä heillä enää ollut kiinnostusta muuhun. Lopetin yhteydenpidon, kun se niin yksipuoliseksi muuttui. Uudelleen lämmittelyihin en ole lähtenyt mukaan, kun sitten koitti ero tai se, että lapset olivat vähän isompia tai se, että olisi saanut kustantaa polttarit.
Koska kukaan ei musta tykkää niin tuskin hänkään sitten.
Siksi kun joskus muinoin antoi jotain ja sitten nolasi pyytämällä ne takaisin oikein ison joukon kanssa. Alunperinkään en olisi halunnut kyseisiä tavaroita häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lopettanut ystävyyttä ikinä. Olen kyllä katkaissut välit selkäänpuukottajiin, kaksinaamaisiin kiusaajiin ja pahantahtoisiin juonittelijoihin. Ystäviä sellaiset ihmiset ei ikinä ole olleet.
Sama täällä, tosin luulin heitä ystävikseni mutta opin kantapään kautta etteivät olleet.
Niinhän ne naamioituu ystäväksi että pääsee lähelle.
Olen pahoillani joistain väärinkäsityksistä. Tiedän että niitä oli paljon.
Olen pahoillani joistain väärinkäsityksistä ja loukkauksista. Loukkauksista. Loukkauksista, loukkauksista. Loukkauksista olen pahoillani. Anteeksi että loukkasin. Siitä yhdestä loukkauksesta olen todella pahoillani. En miettinyt loppuun asti kun sanoin. Inhoan että sanoin sen. Inhoan että sanoin.
Sama täällä, tosin luulin heitä ystävikseni mutta opin kantapään kautta etteivät olleet.