En tiiä mihin muuttaisin
Ei mulla ole ketään täällä missä nyt asun. Vihotellaan jokapäivä jostain eikä kerrota mistä. Oon vaa niin loppu etten tiiä mitä teen enää
Kommentit (12)
Sama täällä!! Jo vuosia halunnut pois Helsingistä. En vai tiedä minne lähtisin!
Ahdistaa kun olen kaikille ilmaa täälä ihan oikeesti ei kukaan puhu mulle mitään. Koulukiusaajat asuu myös täälä joten varmaan myös sentakia ahdistaa hiki valuu naamasta aina ku meen ulos koska pelkään
Tekee listan mitä ilman ei pärjää tai halua pärjätä, katsoo asuntojen hinnat ja lähtee sinne mikä voisi olla oikea paikka. Jos vuokralla niin eiköhän sitä voi muuttaa pienempään kaupunkiin tai jopa maalle. kyllä siellä maallakin asutaan. ja itsekin asuisin..täydellisessä maailmassa.
Muuttaminen noin vain toiselle paikkakunnalle on yleensä hankalaa. Pitää olla se työpaikka tai opinnot.
Onneksi ostin oman kämpän niin ei tarvitse asunnottomana kärvistellä ja miettiä tällaisia asioita.
Hommaa itelles kumppani jolla on katto pään päällä? Raitistu ja mene töihin tai tee lapsi ja hoida sitä jos oot nainen.
Ottakaa yhteyttä seurakuntaan. Esim. Turussa seurakunta omistaa lähes 1000 asuntoa. En tiedä, mitkä ovat asukasvalinnan kriteerit, mutta ei ainakaan uskonto eikä luottotiedot. Kysykää!
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa kun olen kaikille ilmaa täälä ihan oikeesti ei kukaan puhu mulle mitään. Koulukiusaajat asuu myös täälä joten varmaan myös sentakia ahdistaa hiki valuu naamasta aina ku meen ulos koska pelkään
No mites lääkkeiden ja kiljun sekakäyttöasiat?
Ei kannata "luonnossa maksaa" eli älkää hankkiko kumppania sen takia, että teillä olisi koti. Jos kumppani on muuten sopiva niin mikäs ettei, mutta liian nopea yhteenmuutto on aina hieman kyseenalaista, paitsi jos olette todella määrätietoisia.
Asutko kaupungissa vai jollakin peräkylällä?
Mieti mitä haluaisit vapaa-ajalla tehdä? Entä luonto: peltomaisemaa, pystymetsää, järviä, meri, jokia lähettyvillä? Korkea kaupunki, matala kaupunki, ei naapureita jne. Liikenneyhteydet: minne pitäisi päästä? Jos aikaa käytettävissä 30 min niin minne ehtisit ajaa, entä tunnissa. Näillä eteenpäin.
Itse asun Salossa.
No lopeta ensimmäisenä lääkkeiden ja alkoholin käyttäminen niin nuo järjettömät pelkotilat häviää. Ei sua kukaan vihaa.
Pitäs vaa tietää mistä luottotiedoton saa asunnon kerrostalo jne