Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumetta ilman muita oireita?

Vierailija
11.08.2013 |

Aikuisella kuumetta 38 astetta, eikä mitään muuta oiretta. Onko liikkeellä jotain virusta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä

Vierailija
2/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä taas istutaan ihmettelemässä. Lämpöä yhä yli 37 selvästi, mutta ei enää 38.

Huomenna töihin, ellei vointi yön aikana muutu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma kuume ilman muita oireita voi olla vaarallistakin. googlettele netistä tai varaa aika yksityiseltä.

Vierailija
4/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla heittää n. 37,5-37,8 asteen melko herkästi kovasta rasituksesta. Erittäin kova treeni tai kilpailutilanne. Mutta se on nopeasti ohimenevää, kai jotain lihasvaurioita/tulehduksentapaista kropassa.

Vierailija
5/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee usein stressistä kuumetta, en tiedä mistä johtuu..?

Vierailija
6/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus muutama viikko sitten 38-38,7 asteen välillä kuumetta muutaman päivän ajan. Virtsakoe puhdas, tulehdusarvot ihan lievästi koholla. Lääkäri sanoi, että joku virustauti, kotiin ja buranaa. Sillähän se ohi sitten menikin.

Vierailija
7/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia

Vierailija
8/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia

Vierailija
9/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin millä tavalla normaalia? Mulla ainakin kaikki yli 37 on kuumetta ja oon tosi kipeä. Lapsillakin 38 on jo ihan kuumetta. 

AP: onko päänsärkyä, pahoinvointia, pissaoireita?

Vierailija
10/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli sama mieleen kuin ilmeisesti nelosellekin, että olisiko tuo mahdollisesti virtsaputkentulehdus?

Jos mitään muita oireita ei ole, mene lääkäriin. Jos ei ole normaaliflunssa, olisin itse ainakin huolestuneempi...

Vierailija
11/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään muuta. Ei edes nuhaa. Eikä VTI- oireita.

ap

Vierailija
12/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on usein vaan kuumetta, jos olen kipeä. En näytä kipeältä.

Sitten taas nuha, yskä ja kurkkukipu voi olla erikseen ja silloin taas ilman kuumetta ja olen "työkykyinen".

Aika ärsyttävää, koska ihmiset pahoittelee enemmän kun olen nuhainen että voivoi, sinullakin flunssa. Sitten kun olen tosi kipeä niin en vaikuta kipeältä muille.:)

Vierailija
13/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos yli kolme päivää on kuumetta ilman muita oireita niin sitten menisin. Ota buranaa ja lepää. Miksi ihmiset nykyään on niin jumalattoman huolestuneita kaikesta?

Vierailija
14/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 on just ja just kuumetta...

Vierailija
15/18 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, aikuiselle ihmiselle 38 on jo aika selvääkin kuumetta. Riippuu vähän tietysti normaalilämmöstä, mutta itse olen ainakin jo tosi naatti 38 asteen kuumeessa, kun ruumiinlämpöni normaalisti on 36,4 eikä kuumetta nouse kuin harvoin minulle. Sikaflunssankin sairasti kuumeetta...

5

Vierailija
16/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha lanka mutta vastailen silti. Oma kokemus (tällä hetkellä päällä), olen nyt viikon ollut kovassa kuumeessa. Muutaman ekan päivän ei ollut juuri muita oireita kun sahaavaa lämpöä 37-38, sen jälkeen tuli lihaskivut ja yskä, ja kuume pomppasi 38-39 välille. Yleiskunto haurastunut tässä viikon aikana totaalisesti.

Kaupassa, apteekissa tai missään muuallakaan en ole pystynyt käymään, ja koska pyhät, pääsen vasta huomenna lekurille.

Sinällään mielenkiintoista että perus flunssaoireet puuttuvat lähes kokonaan, sen sijaan olo on kuin promillen humalassa ja pystyssä ei meinaa pysyä.

Jos pystyn/muistan voin vielä postaa lääkärin arvion yms. lisätietoa kun sitä saan.

Vierailija
17/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuumetta, mutta ei muita oireita, niin jonkun ajan kuluttua kannattaa katoa tulehdusarvot. Mun mies on ollut pitkään väsynyt, ja sit nousi kuumetta 38:aan ja sanoi että hengittäessä vinkui. seuraavana päivänä lääkäriin, joka passitti sairaalaan korkeiden tulehdusarvojen takia. Paha keuhkokuume, jota hoidetaan sairaalassa.

Vierailija
18/18 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri tällä hetkellä 37.92 lämpöä ja ennen se on ollu siinä 36-37°c, koska minun Normaali lämpötila on siinä 34-35°c ja joskus tai harvoin tulee olemaan 33°c.

Minulla on pelkkä kuume, ei mitään oireita sun muita, palelee ihan hirveesti ja kroppa on ihan tulikuumana. Ja vähän heikotusta on.

Ja olen 17v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä