S-pankin asiakaspalvelu/luottotiedot
Hei!
Sain työhaastattelukutsun S-pankin asiakaspalveluun (call center). Olisikohan kellään tietoa, kyselevätkö ko.paikassa luottotietoja ja vaikuttaako työnsaantiin? Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista, itse olen tietoni aikoinaan sössinyt ja itse niistä myös vastuun kannan :) Kiitokset vastauksista jo etukäteen.
Kommentit (5)
Niin oon tässä itekkin vähän veikkaillu, että saattavat ehken tarkistaa, kun taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus finanssialalla. Jos sitä kävisi kuitenkin haastattelun ja mikäli kysyyvät, myöntää suoraan miten asiat on.
Pankki- ja rahoitusalalla työskentelevien luottotietojen täytyy olla kunnossa. Eivät välttämättä kysy luottotietojasi haastattelussa, mutta varmuudella tarkistavat ne. Tätä edellyttää myös valvovan viranomaisen säännöt ja laki. Saumoja duunipaikkaan ei valitettavasti ole, jos on maksuhäiriömerkintä hakuhetkellä päällä.
Enpä usko että kysyvät Call Center- työhön luottotietoja, koska ei niillä siinä tehtävässä juuri vaikutusta ole. Eri asia jos olet tiskin takana käsittelemässä rahoja. Silloin pitää voida luottaa työntekijään.
Mene rohkein mielin haastatteluun vain!
Miksi ihmeessä ei kysyttäisi? Puhelinpalvelua on myös pankkiasioissa, aivan samalla tavoin kuin tiskille mentäessä. Itse asiassa vielä helpompaa varastaa toisten tietoja noin.
Jos yhtään kiinnostaa työntekijöiden asiat kuten asiakkaiden, ottavat kyllä selvää.