Mikä saa yh-naisen etsimään varatun miehen tietoja internetistä?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 12:26"]
Uteliaisuus. Ihmiset googlaavat yllättävän paljon tuttujensa, työkavereidensa, entisten opiskelu-tai koulukavereidensa tietoja netistä.
[/quote]
Juuri näin. On ihmisiä, joille ei jaksa soittaa, mutta jollain kevyellä tasolla kiinnostaa, että no missäköhän sekin nyt on ja mitä se tekee? Meillä on luokkakokous tulossa ja olen googlaillut montaa vanhaa koulukaveria. Osaa siksi, että en pitänyt heistä ja osaa siksi, että pidin heistä.
No kuule, monikin syy; työhön liittyvä kiinnostus, ihastuminen, uteliaisuus, kiinnostus/kateus miehen vaimoa-tai lapsia kohtaan, arvostus, ihailu, että joku sen varatun miehen kaveri kiinnostaa...Onhan noita syitä? Itse olen selaillut facebookissa varmaan sadan varatun miehen valkokuvia jne, ihan vaan uteliaisuudesta. Yhteenkään en ole ollut millään tavalla ihastunut. En tosin ole yh, joten tämä ei ehkä siksi ollut ollenkaan hyvä vastaus kysymykseesi.
Se, ettei tiedä, onko mies varattu vai vapaa.
Epäily. Jos ovat olleet tekemisissä, on kiva katsoa, mitä löytyy ja miten löydökset vastaavat sitä, mitä mies on puhunut.
Varmaan sama asia kuin mikä saa varatun miehen etsimään yh-naisen tietoja netistä..
Uteliaisuus. Ihmiset googlaavat yllättävän paljon tuttujensa, työkavereidensa, entisten opiskelu-tai koulukavereidensa tietoja netistä.