Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS syntyneitä:

Vierailija
11.08.2013 |

Emilianna Ida Aurora

En ole koskaan kuullut tuota etunimeä, ei hassumpi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilianna on vähän överi. Toivottavasti ei ole kutsumanimi.

Vierailija
2/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halunneet antaa emilia anna ida aurora, vaan kun saa antaa vain kolme, niin piti yhdistää.

Miksei suoraan Emiliannaurora niin olisi tilaa vielä viidennellekin nimelle?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 10:22"]

Emilianna Ida Aurora

En ole koskaan kuullut tuota etunimeä, ei hassumpi.

[/quote]

Öapsi parka, elämä todennäköisesti pelkkää prinsessaa alista lähtien, katosvuoteesta pinkkeihin helyihin.

Vierailija
4/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta yhtään pahempi kuin Emmiinat ja vastaavat.

Vierailija
5/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä sikiää? Erilaisuus on rikkaus. Ei kaikilla tarvitse olla tämänhetkinen muotinimi, kuten Viljo, Tapio, Martta jne.

Vierailija
6/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän erikoiset nimet ala olla jo enemmänkin oletusarvo, kuin poikkeus. En usko, että noista "prinsessanimen" omaavista lapsista tulee yhtään sen hullumpia, kuin perinnenimen saaneista.

Vierailija
7/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Emilianna on kiva ja erilainen nimi! Ja mistä sitä tietää, mikä on lapsen kutsumanimi. Munkaan kaveria ei oo koskaan kutsuttu millään hänen etunimistään, vaan syntymästä lähtien vanhemmatkin kutsui eri nimellä :)

Vierailija
8/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä. Kyllä nykyajan jellonamammat sälyttää omat odotuksensa prinsessaansa. Emiliannasta haisee pitkän matkan päähän, että mutsi on päättänyt laittaa peliin hienointa mitä suinkin keksii, ja unelmoi, miten käy shoppailemassa parhaan ystävänsä (eikä suinkaan lapsensa) kanssa ja kuinka kaikki ihailee ja sanoo, että me luultiin teitä siskoksiksi ja että upeeta kun teillä on tuollainen bestissuhde. Voi voi.

Vierailija
9/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emiliannalta odotetaan takuulla vähän muuta kuin Martalta!

Vierailija
10/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 11:07"]

Mun mielestä Emilianna on kiva ja erilainen nimi! Ja mistä sitä tietää, mikä on lapsen kutsumanimi. Munkaan kaveria ei oo koskaan kutsuttu millään hänen etunimistään, vaan syntymästä lähtien vanhemmatkin kutsui eri nimellä :)

[/quote]

Tämä muuten onkin ihmetyttänyt pitkään: miksi antaa nimi, jota ei kuitenkaan käytetä kutsumanimenä?

Vierailija
11/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä emilianna on nyt paljon parempi nimi kun nausikaa, jonka oli pienen tytön nimi  kun oli oman lapsen kanssa puistossa ja ihan oli suomalainen perhe tai pojan nimi lejonamieli

Vierailija
12/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on vähän kun tangokuninkaallisten tytöt, mitä ne olikaan helmi-emmeliina ja hertta-angeliiina

en tykkää, aika hankalia :(

Vierailija
13/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä, jotka toimisi paremmin eri järjestyksessä... Ida Aurora Emilianna. Mutta siinäpä se on ongelma, jos haluaa pitkän etunimen, kun aina se rimmaisi paremmin sinne loppuun.

Vierailija
14/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 11:12"]

Eri mieltä. Kyllä nykyajan jellonamammat sälyttää omat odotuksensa prinsessaansa. Emiliannasta haisee pitkän matkan päähän, että mutsi on päättänyt laittaa peliin hienointa mitä suinkin keksii, ja unelmoi, miten käy shoppailemassa parhaan ystävänsä (eikä suinkaan lapsensa) kanssa ja kuinka kaikki ihailee ja sanoo, että me luultiin teitä siskoksiksi ja että upeeta kun teillä on tuollainen bestissuhde. Voi voi.

[/quote]

Meidän tytöllä on ihmeellinen "prinsessanimi", mutta ihan tavallisia ollaan. Minä (äiti) olen jopa hieman poikamainen. Ei siis todellakaan mitään hienostelua meillä. Niin ja onpa vielä -nen loppuinen sukunimi :D

Vierailija
15/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyllä emilianna on nyt paljon parempi nimi kun nausikaa, jonka oli pienen tytön nimi  kun oli oman lapsen kanssa puistossa ja ihan oli suomalainen perhe tai pojan nimi lejonamieli"

^anime-fani vanhemmat :D

Emilianna on ihan kiva, mutta aika prinsessa tosiaan. Ida on ihan kamala nimi mielestäni, hyi.

Vierailija
16/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emiliasta tehdyt muunnokset on aika hankalia kun Emilia on niin tuttu ja yleinen nimenä. Emiliet, Emillat, Emiliaanat ja Emiliannat joutuvat aina korjaamaan kun nimi kuullaan/kirjoitetaan kuitenkin useimmiten muodossa Emilia tai sitten pitää aina sanoa korostaen Emi-li-E, EmiliaNNA.

Vierailija
17/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 11:07"]

[/quote]

Tämä muuten onkin ihmetyttänyt pitkään: miksi antaa nimi, jota ei kuitenkaan käytetä kutsumanimenä?

[/quote]

No en tiedä muista, mutta tässä mun kaverin tapauksessa vanhemmat ei päässy yhteisymmärrykseen kaverini etunimestä. Isä halusi tuon kutsumanimen oikeaksi nimeksi, mutta äidille se ei käynyt. Toiseksi tai kolmanneksikaan se ei olisi sopinut, sillä toinen nimi oli jo päätetty, ja koko nimeen haluttiin vielä eräs nimi, ja nimi olis ollu todella typerän kuulonen kaikkien noitten nimien kanssa. Lopulta päädyttiin siihen, että annetaan lapselle eri nimet ku kutsumanimi.

Olipa sekava selitys... :D

Vierailija
18/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluaa nykypäivänä erottua joukosta lasten nimillä niin kannattaa antaa lapsille nimiksi Matti ja Maija.

Vierailija
19/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän turhan pitkä nimi mun makuun?!

Mulle on vieläkin porautunut verkkokalvoilleni nimihirviö jonka täältä luin joskus ehkä vuosi sitten. Lumina Ellen Lilian.

Vierailija
20/23 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 11:13"]

Emiliannalta odotetaan takuulla vähän muuta kuin Martalta!

[/quote]

Miten niin? Mun lapseni on Martta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi