Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko yksinäinen

12 v mietiskelijä
12.08.2020 |

Hei olen 12 tyttö jolla on vain todettavaa johon saa vastata.. en tiedä miten aloittaisin mutta, minusta tuntui että en kuuluisi joukkoon. Esim.. jos tehtäis elokuva missä on ihan perus koulu elämää minä en todennäköisesti olisi siinä koska minun olemassa olo siinä ei olisi mitenkään tärkeä. Älä käsitä väärin minulla on kyllä ihan kiva elämä, olen ihastunut tyttöön, minulla on ihanat siskot, haluan poliisiksi tai valokuvaa jaksi.. plää plää... mutta.. minulla ei ole esim parasta kaveria... kaikki puhuu bändistä nimeltä bts ja he rakastaa sitä ... mutta minä en.. he vain puhuu ja puhuu siitä ja minun kyssärit on vain ilmaa.. kaverini on että " olempa lihava hyi ja ruma" ja irse olen "lihavin" ja en myöskään ehkä mitenkään nätein... välitetäänkö musta edes niin? Luokallani on henkilö joka häiritsee kaikkia ( kuristanu mua, leikannu ihmisen hiuksoa, sanoo "mene helvettii" lyöny, ja niin edespäin ) ja sanon opettajalleni siitö mutta koska olen ainoa joka uskaltaa valittaa asialle ei tehdä mitään.. kiva.
Puoli äitini ei pidä jostain syystä homoista joka on myös ongelma mulle ( minä pidän tytöistä ) mun puoli veli kirjaimellisesti satuttaa mua ja jatkaa sitä vaikka varoitetaan... elämäni ei oöe surkeaa mutta... se on yksinäistä.. en tiedä mitä haen tällä viestillä mutta haluan vain jonkun lohdutuksen jota oikeesti tarkotetaan eikä= "älä sanonoin.... mitäs muute tehää huomenna?" Olisi kiva jos vaikka jotkut kokeneemmat voisi vaikka .. ihan vaa sanoa jotain kivaa... tai joku sanoo että koen samaa.. niin en koe olevani yksin.. ( muista en vihaa elämääni on siinä kivojakin asioita ja enkä sano että kaikki säälikää mua! ..) kiitos kun kuuntelitte..

Ja tämä sama teksti on ennenki kirjotettu ( minä sen alunperin siis kirjotin )

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä