Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piirtäisiköhän kosmetologi mulle maksusta

Vierailija
10.08.2013 |

kuvia selkään? Saan joka vuosi hemmotteluhoidon kosmetologille, ja inhoan sitä naaman nypläämistä ja läpyttelyä (joo, on sanottu etten niin näistä välitä, mut joka ikinen joulu se sama kirjekuori sieltä löytyy), osaan mä nyt itsekin mustapääni puristella. Tulisin niin paljon onnellisemmaksi, ja täydellisen rentoutuneeksi, jos joku piirtelisi tunnin verran kuvioita selkään. Se on ollut lapsesta asti parasta mitä tiedän, eikä sitä aikuisiällä saa enää kenenkään kanssa tehdä. Toinen ois hiusten harjaaminen ja muutaman letin värkkääminen. Oisko törkeää ehdottaa? Siis oishan se kosmetologillekin vaihtelua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ehkä sun jatkossa kannattaa pyytää lahjakortti kampaamoon tai hierojalle, voisi kuulua enemmän niiden toimenkuvaan? :)

Mutta ihana aloitus, mulla on ihan sama homma. Selkään piirtely ja pään silittely ja rapsuttaminen ja hiusten harjaaminen on ihan parasta, niin ihanaa ja rentouttavaa. Oon yrittänyt tätä mun miehelle selittää, ja kyllä hän ymmärtääkin, mutta harmillisen harvoin kuitenkaan toteuttaa näitä.

Vierailija
2/4 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suorastaan rakastan sitä, kun joku silittää mun selkää tai hiuksia. Olen myös valmis maksamaan sellaisesta, mutta minkä alan ihmiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin maksaisin mielelläni siitä, että joku piirtäisi selkään.  Olisi ihanaa vaikka ruokatunnilla käydä jossain pötköttelemässä, samalla kun joku piirtelisi täydellisen hiljaisuuden vallitessa. Kyllä sen jälkeen jaksaisi taas! :)

Vierailija
4/4 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä naureskelen miehelleni aina, että otan kotiorjan itselleni, joka joutuisi tekemään kaikkea tuota. Rapsuttelemaan jalkojani ja päätäni ja selkääni. Esim. kokovartalorapsutus kuuluisi iltaohjelmaan jne.

En kehtaisi kosmetologilta kysyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä