Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin 200 euron vaelluskengät ja sain kauheat morkkikset

Vierailija
10.08.2013 |

Mietin jo niiden palauttamista.

No, mies päätti tänään lähteä YKSIN tansseihin. Käydään yhdessäkin mutta nyt ymmärsin sanomattakin että haluaa mennä yksin. OK.

Mietin jo lähteväni toiselle tanssilavalle mutten sitten kuitenkaan viitsinyt.

Mutta mua ei enää yhtään harmita kenkien hankinta, tiedän että sikanuuka mieheni saa halvauksen hinnasta mutta saakoon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei se nyt ole ok että mies käy yksin tansseissa.

Mutta miten tuo kenkäasia siihen liittyy?

Vierailija
2/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on OK. Mitä sä luulet että tansseissa tapahtuu? Ja jos tapahtuu, saa mun puolestani tapahtua, en mä voi ketään vahtia, jos tahtoo pettää. Tietääpä vaan mitä sen jälkeen tapahtuu.

Tuo kenkäasia ei tavallaan liity mitenkään tähän ja toisaalta liittyy =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vaelluskengät kestää vuosia, vuosia, miehistä en voi sanoa varmuudella samaa :D, sori.

En vaan tajunnut, miten mies ja tanssit vs vaelluskengät liittyy toisiinsa.

Vierailija
4/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin mainos lause elää mun mielessäni ikuisesti: "Koska olen sen arvoinen" ja se sopii tohon sun kenkäjuttuun. Törmään itsekin tämän tästä siihen syyllisyyteen, että kun on "tuhlannut" itseensä rahaa, niin ei sitten muka olekaan sen arvoinen. Vaikka lapsille voin huoletta ostaa hyviä ja kalliita varusteita, niin olen perinyt äidiltäni sitä "Enhän minä mitään tarvitse" marttyyriasennetta. Koitan kuitenkin opetella rakastamaan itseäni ja ajatella, että olen itsekin hyvien ja kalliiden varusteiden arvoinen.

Vierailija
5/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kaikki miehet ei kestä niin kauaa =) Tää aviomieheni on kyllä kestänyt jo 23v mutta mistäs sitä ikinä tietää.

Se että hankin noin kalliit kengät, harmittaa varmaan miestäni. Kuten minua harmitti se että hän halusi mennä yksin. Vähän vaikea selittää. Mun on opittava olemaan myös jollain tasolla "itsekäs" tuntematta siitä syyllisyyttä.

Vierailija
6/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 21:36"]

Lorealin mainos lause elää mun mielessäni ikuisesti: "Koska olen sen arvoinen" ja se sopii tohon sun kenkäjuttuun. Törmään itsekin tämän tästä siihen syyllisyyteen, että kun on "tuhlannut" itseensä rahaa, niin ei sitten muka olekaan sen arvoinen. Vaikka lapsille voin huoletta ostaa hyviä ja kalliita varusteita, niin olen perinyt äidiltäni sitä "Enhän minä mitään tarvitse" marttyyriasennetta. Koitan kuitenkin opetella rakastamaan itseäni ja ajatella, että olen itsekin hyvien ja kalliiden varusteiden arvoinen.

[/quote]

Juuri näin.

ap.

Vierailija
7/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ostos. Voit olla tyytyväinen hankintaasi. Moni pistää tuollaisen rahan kurkustaan alas alkoholin muodossa. Sinä liikut ja voit hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan