Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin äsken omaa nuoruuttani ja

Vierailija
10.08.2013 |

ajattelin että onko enää kunnon nakkikioskeja? Mistä sai makkaraperunat ja lihapiirakan kaikilla mausteilla.. Se tuoksukin on vielä muistissa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä oikein asut, jos et noihin ole törmännyt. Joka kaupungista löytyy useampi ja pikkukylistäkin.

Vierailija
2/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne aika vähissä alkaa olla. Siis sellaiset vanhan ajan nakkikioskit, joista saa porilaisen ja makkaraprunat, eikä niitä pidä joku aasialainen tai turkkilainen, joka on muuttanut tarjottavatkin sen mukaisiksi. Tampereella on kaksi ( Lukonmäen grillikioski ja Kulman grilli Nekalassa - Vaakon nakki oli ennen, mutta pitäjä vaihtui ja tyyli siis myös), Hämeenlinnassa yksi (yömakkara), jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyväskylässä ahjogrilli  -aah, mitkä sapuskat, slurp

Vierailija
4/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vähin alkaa käydä kaiken maailman kebab-kojujen myötä.. Oi, tuon porilaisen olin unohtanut! nam..

Vierailija
5/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 20:44"]

Missä sä oikein asut, jos et noihin ole törmännyt. Joka kaupungista löytyy useampi ja pikkukylistäkin.

[/quote]

Juuri näin. Onhan noita. Usein vähän sivummassa, ei kaupungin ydinkeskustassa. Tai no on niitä ihan keskustassakin.

Vierailija
6/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväsaikaan saa Tammelan torilta Ullan grilliltä hyvää perinteisenoloista grilliruokaa. Isot makkaraperunat ovat kooltaan sellaiset, ettei niitä moni kerralla syö.

Vierailija
7/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, luulin jotain muuta kuin snagarin muistelua... Sillä olen itse mietiskellyt nuoruuttani, kun esikoinen painelee opiskelemaan peruskoulun jälkeen :)

Vierailija
8/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa mummugrilli ja cotton myy noita. Kai niitä nyt muuallakin on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi