Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmarempat (Ava)

Vierailija
12.08.2020 |

Katsotteko? On pyörinyt jo pitkään, ja uusintoja tulee.

Tykkään remppatyylistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna on mukava, Chip hieman rasittava...

Vierailija
2/12 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat ihania ja minä myös tykkään heidän käden jäljestä.

Ei ole liian kliinistä, eikä ohjelmaa tehdä otsa rypyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se se Teksas-remppaohjelma?

Vierailija
4/12 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Katson paljon sisustusohjelmia, ja tästä tykkään, samoin Vancouverin parivaljakosta.

Vierailija
5/12 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies turhan päällekäyvä mutta nainen hillitty ja ok mitä joskus harvakseltaan olen katsonut

Vierailija
6/12 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa se, että on juurikin Teksasista ja pikkukaupungin liepeiltä, sieltä harvoin näkee mitään.

Toisaalta tietty sisustusrekvisiitta ärsyttää, esim vanhat kirjat, joita kukaan ei taatusti lue.

Vierailija
7/12 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tästä sarjasta. On alkanut kyllästyttää Love it or list it, aina sitä iänikuista valkoista ja avaraa high end-tyyliä. Joannan tyyli on kivan rustiikkista ja vaihtelevampaa. Tykkään myös niiden perhe-elämästä, vaikuttaa aidosti lämpimän oloiselta meiningiltä.

Vierailija
8/12 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Katson paljon sisustusohjelmia, ja tästä tykkään, samoin Vancouverin parivaljakosta.

Se alkuperäinen Love it list it USAn itärannikolta (?) oudoksutti ensin, mutta nyt katson Hilarya ja Davidiakin mielelläni. Hilary on Jilliania taitavampi sisustaja.

Vierailija
9/12 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Se alkuperäinen Love it list it USAn itärannikolta (?) oudoksutti ensin, mutta nyt katson Hilarya ja Davidiakin mielelläni. Hilary on Jilliania taitavampi sisustaja.

Hilary ärsytti mua ensin, mutta nykyään tykkään siitä tosi paljon, Luulin sitä ensin tiukkapipoksi, mutta sehän on yllättävän rento ja huumorintajuinen. 

Vierailija
10/12 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Hilary ärsytti mua ensin, mutta nykyään tykkään siitä tosi paljon, Luulin sitä ensin tiukkapipoksi, mutta sehän on yllättävän rento ja huumorintajuinen. 

Ihan sama reaktio minulla, vaikutti kireältä, mutta onkin huumorintajuinen leidi.

David on symppis.

Vierailija
11/12 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
12/12 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joannan tyyli on kivan rustiikkista ja vaihtelevampaa.

Toisaalta nekin ovat lähes kaikki sitä rustiikkista, mutta ohjelmaan hakeutuu varmasti juuri niitä, jotka tykkäävät Joannan tyylistä. Vaikka tämäkin sarja kuuluu lemppareihini, silti joskus ihmettelen, miten paljon asuntoihin haalitaan sisustuskamaa. Tai lähinnä mietin, että onko niistä neuvoteltu asiakkaiden kanssa vai roudaako Joanna asuntoihin mitä mieli tekee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä