Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin hommattua 3000 euroa?

Vierailija
10.08.2013 |

Ja vielä niin ettei mies hoksaa? Meillä on yhteinen tili, minne kummankin palkat tulevat. Minulla tosin tällä hetkellä ansiosidonnainen. On kyllä oma "salatilikin" toisessa pankissa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan helpoin ja nopein tapa ansaita on huoraamalla. Eli persettä vaan myyntiin.

Vierailija
2/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä noin suuren summan tarvit salaa? Ja miksi muutenkin salailet raha-asioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kakkosen kanssa. Tosin siinä huoran hommassa pitää sitten antaa.. Ap:n täytyy muistaa, ettei pihtaamalla saa sitä rahaakaan.

Vierailija
4/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, ettei miehelläsi ole "salatiliä" HAHAHA

Niin ja se hankkimiskeino: sinun moraalillasi suosittelen tosiaan tuota perseen myymistä.

Tosin sinun ulkonäölläsi sekin vaatinee aika monta rypistystä.

Vierailija
5/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:06"]

Niin ja se hankkimiskeino: sinun moraalillasi suosittelen tosiaan tuota perseen myymistä.

[/quote]

Laita kuva jos kerran tiedät minkä näköinen ap on.

Vierailija
6/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjametsästä. Muista laittaa hyttystakki ja -lakki päälle. On laillista ja verotonta. Jos vielä löydät kunnon lakkasuon, niin tili tulee helposti.

Vierailija
7/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, heh, onpas täällä porukkaa.

Meidän suvun naiset on aina tienneet että ukkoaan täytyy huijata raha-asioissa ja pimittää osa, että voi pärjätä. Esiäitini olivat kyllä kotiäitejä, minäkin olin pitkään. Nyt kyllä olen yrittänyt tehdä töitäkin silloin kuin niitä saa, mutta minä erehdyin suostumaan "täydelliseen yhteistalouteen" ton oman ukkoni kanssa kun mentiin naimisiin. Yhteiset rahat... Olen kuitenkin lopen kyllästynyut tähän loputtomaan köyhyyteen näitten reilun 20 avioliittovuoden aikana. Meillä on ihan liikaa ukon projekteihin otettua velkaa. Ja äijä vahtii kun haukka rahoja. Kaikki muu on turhaa, vain hänen ostoksensa tarpeellisia.

Tarvin ne rahat voidakseni harrastaa sivistynyttä kuntosaliliikuntaa ja voidakseni ostaa perheelle valmiit ruuat luomuravintolasta, vihaan ruuanlaittoa enkä enää jaksa sitä paskaa.

Kiitos asialliselle mustikkametsävastaajalle, mutta ei taida lyödä leiville. Ollaan käyty kaksi kertaa lasten kanssa mustikkametsällä ja kummallakin kertaa saalis oli yhteensä vaan vähän yli litra (pari lasta viidestä kerrallaan mukana, iältään 8-16 v). Asutaan aika eteläisessä Suomessakin enkä usko että

täällä mitään lakkasoita edes on :o

Pesää en aio myydä. Kerran kokeilin puhelinseksilinjatyötä. Oli liian ahdistavaa sekin. Niitä pervoja en kyllä halua livenä kohdata!

ap

Vierailija
8/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:06"]

[/quote]

On sillä "salatili". Ihan avoimesti siirtää "säästöön", jonne minä en pääse käsiksi. Ja jättää tilille niin vähän ettei riitä edes ruokaan. Saan omalta äidiltäni välillä avustusta, että voin ostaa jotain parempaa.

Ja mä olen kyllä ihan kaunis. Ainakin lähes viisikymppiseksi naiseksi.

ap

Vierailija
9/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos sä ap vaan ottaisit oman tilisi itsellesi ja haistattaisit vitut sille yhteiselle taloudelle?.. Teillä ei nyt tunnu tuo järjestely toimivan ihan niinkuin pitäisi.

Vierailija
10/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikki ehdottavat seksin myyntiä? onhan sitä nyt muitakin töitä naiselle, jos ette tienneet. ja kuka haluais pilata oman seksuaalisuutensa toimimalla runkkualustana? oma seksuaalisuuteni on paljon arvokkaampaa kuin 3000 e. 

Vierailija
11/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:42"]

Nyt kyllä olen yrittänyt tehdä töitäkin silloin kuin niitä saa, mutta minä erehdyin suostumaan "täydelliseen yhteistalouteen" ton oman ukkoni kanssa kun mentiin naimisiin. Yhteiset rahat... Olen kuitenkin lopen kyllästynyut tähän loputtomaan köyhyyteen näitten reilun 20 avioliittovuoden aikana. Meillä on ihan liikaa ukon projekteihin otettua velkaa. Ja äijä vahtii kun haukka rahoja. Kaikki muu on turhaa, vain hänen ostoksensa tarpeellisia.

Tarvin ne rahat voidakseni harrastaa sivistynyttä kuntosaliliikuntaa ja voidakseni ostaa perheelle valmiit ruuat luomuravintolasta, vihaan ruuanlaittoa enkä enää jaksa sitä paskaa.

ap

[/quote]

Kannattaisikohan tässä alkaa ap:n pohtia avioeron tuomia hyviä puolia elämään.

Mikäli uuden elämän aloittaminen pelottaa liikaa, niin kuulostaako sitten yhtään helpommalta aloittaa talouden rahajärjestelyt uudelta pohjalta ukkosi kanssa?

Muutosta olet kuitenkin elämääsi hakemassa, etkö vain? Se ei tule sen kolmen tonnin muodossa. Tiedät sen itsekin. Syyt ovat syvemmällä.

Rohkeutta, ap!

Vierailija
12/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:42"]

Nyt kyllä olen yrittänyt tehdä töitäkin silloin kuin niitä saa, mutta minä erehdyin suostumaan "täydelliseen yhteistalouteen" ton oman ukkoni kanssa kun mentiin naimisiin. Yhteiset rahat... Olen kuitenkin lopen kyllästynyut tähän loputtomaan köyhyyteen näitten reilun 20 avioliittovuoden aikana. Meillä on ihan liikaa ukon projekteihin otettua velkaa. Ja äijä vahtii kun haukka rahoja. Kaikki muu on turhaa, vain hänen ostoksensa tarpeellisia.

ap

[/quote]

Kannattaisikohan tässä alkaa ap:n pohtia avioeron tuomia hyviä puolia elämään.

Mikäli uuden elämän aloittaminen pelottaa liikaa, niin kuulostaako sitten yhtään helpommalta aloittaa talouden rahajärjestelyt uudelta pohjalta ukkosi kanssa?

Muutosta olet kuitenkin elämääsi hakemassa, etkö vain? Se ei tule sen kolmen tonnin muodossa. Tiedät sen itsekin. Syyt ovat syvemmällä.

Rohkeutta, ap!

Vierailija
13/13 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 20:02"]

miksi kaikki ehdottavat seksin myyntiä? onhan sitä nyt muitakin töitä naiselle, jos ette tienneet. ja kuka haluais pilata oman seksuaalisuutensa toimimalla runkkualustana? oma seksuaalisuuteni on paljon arvokkaampaa kuin 3000 e. 

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta: minkä arvoinen sinun seksuaalisuutesi sitten on? Irtoisko viidellätonnilla? Vai pitäskö maksaa peräti kymppi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi