Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päädyitkö suhteeseen ghostaavan ihastuksesi kanssa?

.
12.08.2020 |

Moni roikkuu ns. löyhässä hirressä. Ihastushuuruissa sitä uskottelee itselleen ties mitä humpuukia. Katsoo vastapuolen tökeröt käyttäytymiset läpi sormien. Tuntee olevansa Se oikea toiselle, ja jatkaa kärvistelyä samassa suossa, välillä haavemaailmoistaan voimaa ammentaen. Ihastus ghostaa, kertoo välittävänsä, ghostaa taas ja valaa uskoa yhteiseen tulevaisuuteen, mutta mikään ei kuitenkaan näytä muuttuvan...

Listataan tähän kokemuksia tuollaisista haavemaailmayhteydenpidoista, jotka jälkeenpäin lähinnä huvittavat. Ja jos joku oikeasti löyhästä hirrestä tasapainoiseen suhteeseen päätyi ghostaavan vastapuolen kanssa, kertokaa sekin.

Minä aloitan:
Vuosia sitten tutustuin erääseen mieheen. Viestiteltiin tiiviisti jonkin aikaa, kunnes mies ghostasi. Mies otti yhteyttä kolmen kuukauden jälkeen ja sama rumba alkoi alusta. Tässä vaiheessa sekstailtiin ensimmäisen kerran ja yhteydenpito jatkui noin kuukauden. Mies ghostasi jälleen. Seuraavaksi hän otti yhteyttä kuuden kuukauden kuluttua ja sai kuin saikin saman pyörän taas pyörimään, uskottelemalla kaikenlaista. Tuota epämääräistä sähellystä ghostauksineen kesti yhteensä kolme vuotta! Ihan käsittämätöntä miten ala-arvoisesti kohtelin itseäni, hyppääämällä kerta toisensa jälkeen tuohon höpöhöpöjuttuun. Miehiä on aina ollut tarjolle vinot pinot, mutta silti roikuin tuossa yhdessä tyypissä, enkä halunnut "pettää" häntä. Me ei koskaan edes seurusteltu kunnolla. Onneksi ryhditäydyin ja lopetin tuon touhun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh.

Just kirosin miten vaikea onkin päästää irti sellaisesta ihmisestä josta ei oikeasti edes pitänyt :o Ei se ollut sellainen jonka olisi ylpeänä kavereille esitellyt tai jonka kanssa olisin aikaakaan viettänyt mielelläni pitemmän päälle (oli niin erilainen esim. elokuvamaku). Mutta silti, rakastuin kehittelemääni haavekuvaan meidän yhteensopivuudesta koska olihan meillä yksi yhteinen kiinnostuksenkohde. Kirsikkana kakun päällä SE GHOSTASI minut, ei toisinpäin.

Useampi kuukausi takana viimeisestä yhteydenpidosta ja SILTI odotan että se ottaisi yhteyttä...

Vierailija
2/4 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin että kyseessä oli ns. jännittävä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tällaista tyyppiä on osunut nuorempana kohdalle. Yksi oli lukioaikana itseäni vuotta vanhempi poika, joka itse aina otti yhteyttä ja vietimme paljon aikaa yhdessä. Enemmän se oli kaverilistassa hengailua, vaikka joskus pari kertaa pussailtiinkiin. Tuo ghostaaminen aiheutti kyllä sen, etten itse ottanut häntä enää vakavasti. Yllätyin, että hän suuttui kun aloin seurustelemaan, koska oli itse aina Yhteydenpitokeinot välillä seurustellut muiden kanssa. En edelleenkään ymmärrä, mitä hän oikein kuvitteli minusta.

Toinen oli enemmän fwb tyyppinen tapaus, johon olin kyllä aidosti ihastunut, mutta koska olen hitaasti tunnetasolla lämpiävä, halusin oppia tuntemaan paremmin ennen kuin olisin mitään suhdetta alkanut edes ajatella. Toiminnassa oli kuitenkin ristiriitoja puheiden kanssa, joten suhde ei voinut edetä. Hän sanoi että rakastaa minua ja haluaa olla kanssani loppuelämän. Tällaisten puheiden jälkeen hän ehdotti treffejä ja että tulisin keskustaan hänen työpaikalleen vastaan ja lähtisimme siitä yhdessä. Kun menin pa8kalle, hän olikin lähtenyt jo töistä mm.kavereiden kanssa kaupungille. Kaksi kertaa annoin näin tapahtua ja sen jälkeen unohdin koko tyypin. Oudointa oli että olisi ollut ihan ok, jos hän olisi ilmoittanut minulle että Tulikin muuta menoa, koska emme olleet mitenkään niin vakavassa vaiheessa. Mutta tulihan se viesti selvemmäksi näin. En enää tuntenut, kun tuli vastaan kaupungilla. Jos ei sen vertaa arvosta kaveria ja tämän aikaa, että peruu sovitun tapaamisen, niin en kyllä itsekään enää vaivaudu.

Itse en jäänyt tunnetasolla kiinni heihin, mutta en edelleenkään voi ymmärtää tuollaista käytöstä.

Vierailija
4/4 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up