Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin olla varma, että tatuoinnista tulee siisti?

Vierailija
10.08.2013 |

Ja toinen kysymys, tuleeko kaikista tatuoinneista ajan kanssa vihertävän harmaita? Siis mustista. Haluaisin ranteeseeni kaksi sanaa, ja haluan ne hyvin siististi ja tyylikkäästi, ei yhtään suttua!

Täytyykö lähteä jonnekin Usa:han asti vai riittääkö reissu Helsinkiin? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet x 2

Vierailija
2/11 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule kaikista, uudet värit ja aineet kuin 30 vuotta sitten.

kävisin sinuna sellaisessa paikassa missä joku tuttu /tutut on käyneet ja ei ole mikään harrastelija.

esim: needle point raumalla on laadukas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tutuillani ei juuri ole tatuointeja, niin en tiedä keneltä kysyä. Hassua, mutta näin on! 

Toivoisin, että ne kaksi sanaa olisivat siistillä, kauniilla kaunokirjoituksella kirjoitettuja, tyylikkäästi toteutettuja ja pysyisivät suht hyvänä. Voiko niitä ajan kanssa parannella? Siis kymmenen vuoden päästä uutta mustetta päälle tai jotain?

ap

Vierailija
4/11 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo voi. ja mene valitsemaasi liikkeseen käymään, heillä on kansioita missä tehtyjä tatskoja ja kuvia. ja kysele siellä nämä samat.

voit vaikka itse kirjottaa ne paperille tai sit tekijä, tai koneella tulostettu texti.

Vierailija
5/11 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pienistä tatuoinneista saa luonnollisesti helpommin siistejä kuin isoista monimutkaisista, joita täytyy värittää. Amatöörikin voi onnistua. Tietenkin laadullin työ maksaa enemmään ja täytyy ehkä jonottaa aikaa pidempään. Ihan vain Googlen kautta löytänee arvostetuimmat tatuointipaikat.

2. Musta väri haalistuu pakostakin jonkun verran, mutta tatuoinnin hoidolla voi vaikuttaa siihen.

Vierailija
6/11 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pieni sit taas noi näyttää mustalta klontilta.

Vierailija
7/11 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blue Dragon Helsingissä ja Emppu. Jos vielä on siellä töissä. Itse otin siellä joskus aikanaan kuvan ja tuli kyllä todella hienoa ja tarkkaa jälkeä. Toisen otin Duck's Tattoossa jonkun naisen tekemänä ja se on todella surkeasti tehty.

Vierailija
8/11 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstitatuointi voi säilyä ajan mittaan, jos tatuoijan kanssa valitsette hyvän fontin (tatuointiin soveltuvat vähän eri fontit kuin esimerkiksi tietokoneen näytölle, tietysti tyylissä on valinnanvaraa) ja teet siitä tarpeeksi ison. Sitä voi käydä parantelemassa vuosien päästä, koska käytännössä aina muste haalistuu ja voi vähän levitä.

Vierailija
9/11 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu sitten iihen,ettei kukaan mies halua koskea tuota kohtaa ihossasi enää koskaan.

Vierailija
10/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tatuoinnin ottaneet ovat tehneet valintansa kun siihen tatskaan pitää kuitenkin olla tyytyväinen loppu elämä. Ei minulla ole mitään tatuointeja vastaan ja minusta ne ovat naisillakin onnistuneina kauniita. Ainakin itseni olisi kuitenkin tosi vaikea päättää minkä kuvan ottaisin. Onko tatuoinneissakin sitten ns. ajattomia malleja kuten voisi kuvitella jonkun tribaalikuvion olevan? Kaiken lisäksi kun olen katsonut ohjelmia joissa tatuointeja tehdään miehille ja nähnyt niitä työkavereilla niin nämä miehet ovat usein sangen vähäkarvaisia. Itse olen melkein kauttaaltaan karvainen ja selkäänkin on nyt kolmekymppisenä alkanut kasvaa karvoja niin minulla ei ole muita soveltuvia paikkoja kuin kyynärvarsi sekä olkapää. Tietysti onhan kikkeli karvaton mutta sen tatuoimiseen luontoni ei taida riittää:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme