Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on NIIN KIPEÄ!!!

Vierailija
10.08.2013 |

Voi v#%**, miehellä on kesäflunssa = nuha ja kurkku kipeänä. Ja on niiiiiin kipeä, että pitää maata koko päivä sängyssä! Että ketuttaa, itse tuossa samassa tilassa saa hoitaa lapset, kotityöt ja jos on arkipäivä niin ne palkkatyötkin.

Mitä tollaselle pitäis tehdä?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah niin tuttua. Ehkä miehesi kaipaa vähän huomiota. Minä käyn aina lässyttämässä kipeälle miehelleni. Saatan viedä teetä ja silitellä tukkaa. Mieheni on kuin lapsi. Niiskuttaa teatraalisesti ja rapistelee särkylääkepakettia. 

Vierailija
2/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 15:36"]

Voi v#%**, miehellä on kesäflunssa = nuha ja kurkku kipeänä. Ja on niiiiiin kipeä, että pitää maata koko päivä sängyssä! Että ketuttaa, itse tuossa samassa tilassa saa hoitaa lapset, kotityöt ja jos on arkipäivä niin ne palkkatyötkin.

Mitä tollaselle pitäis tehdä?!

[/quote]

Sinä olet ainakin mennyt tuollaisen kanssa sänkyyn ja jakanut elämäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tuollaisessa tilanteessa lähtenyt lasten kanssa evakkoon pariksi päiväksi, en jaksa ollenkaan kuunnella turhaa ruikutusta ja passaamaan en ala ellei ole kuin jotain flunssaa. :-/

Vierailija
4/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kans käsitä. Saan tehdä kaikki samat hommat kuin terveenäkin vaikka olisin kipeä. Sen sijaan mies tarvitsisi kunnon lenssussa oman hoitajan. Ei ainakaan minusta sitä saa kun ei muakaan hoida / auta kun olen kipeä.

Vierailija
5/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tays miesnuha tapaus.

Kato youtubesta "Man stroke woman- man cold"!

Vierailija
7/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo'o, selkeä miesflunssa. Väsyttävin sairaus maailmassa. Ikinä.

Vierailija
8/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se olen minä, kuka kärsii man flusta. :) mies jaksaa pyykätä, siivota, käydä kaupassa ja viedä lapset puistoon, vaikka ois 39 astetta kuumetta ja pää kainalossa. Minä ruikutan, vaikka ei ois edes lämpöä noussu, jos on vähän nuhaa ja kurkku kipeä. :) Mies onneksi passaa ja tuo lääkkeitä, melkein taluttaa mua vessaankin. Mies taas itse ei suostu särkylääkkeitä ottaa.

Mutta mä uskon, että se johtuu siitä, kun olen äärimmäisen harvoin kipeänä ja mies on kipeänä monta kertaa vuodessa, niin se on ikään kuin tottunut jo.