Koin tässä hetki sitten harhan.
Joku tuli sängyn viereen kysymään missä tässä lähellä on? Siihen katkesi. Kuulin samalla muiden vähintään kahden ihmisen äänen. Joo olen yksin omassa asunnossa että sellaista kivaa. Eihän tässä mitään vakavaa mun pää vain alkaa näköjään sekoilla. No ei tässä mitään hätää. Jotenkin vain luulin että hallusinaatiot on niinku oudompia kokemuksia.
Kommentit (8)
Mulla ollu vähän samaa. Tosin olin psykoottinen ja sain lääkityksen.
Olitko herännyt/nukahtamassa tai väsynyt?
Vahva veikkaus että alkoholi ja tosi lyhyt uni teki temput. Join aika paljon ja menin nukkumaan vasta aamulla noin klo 11 ja heräsin ennen yhtä. Soosi on ennenkin aiheuttanut unen puutetta mutta tämä on uusi ennätys. No ei onneksi pahempaa kuin oma pää.
Ap.
Harha jonka oon nähnyt oli kun istuttiin serkun kanssa puistossa ja näin kuinka vastapäiselle penkille kävi istumaan vanha mummo. Se tuijotti koko ajan minuun päin. Lopulta kysyin serkulta et mitähän tuo mummeli kyttää? Siihen se vastas vaan että "mikä ihmeen mummo" En oo ikinä eläessäni saanut niin kylmiä väreitä ja pelästyny.
Ehkä oudointa oli se etten ikinä ennen ollu nähny harhoja enkä koskaan tän jälkeenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vahva veikkaus että alkoholi ja tosi lyhyt uni teki temput. Join aika paljon ja menin nukkumaan vasta aamulla noin klo 11 ja heräsin ennen yhtä. Soosi on ennenkin aiheuttanut unen puutetta mutta tämä on uusi ennätys. No ei onneksi pahempaa kuin oma pää.
Ap.
Itsellä väsyneenä välillä käy niin että olen puoliunessa ja todellisuus sekoittuu uneen. Taitaa olla jopa melko yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Itsellä väsyneenä välillä käy niin että olen puoliunessa ja todellisuus sekoittuu uneen. Taitaa olla jopa melko yleistä.
Mulla on unen puutteessa ollut jo aikaisemmin harhoja mutta ne olen kuitenkin tajunnut että ne eivät ole totta. Nyt tähän yhdistyi illalla aloitettu aamupäivään asti juominen. Alle kolme tuntia unta niin ei ihme kun vähän vippasi. Se vähän harmittaa että noin tylsä juttu. Saisi edes kunnollisen todentuntoisen seksi hallun.
Ap.
Näit unta, äänet kuului vielä läpi kun olit heräämässä.
Jos se oli ufosieppaus. Tekivät kokeita ja ties mitä.