Joko kannattaa myydä Tokmannit?
Osake on ollut huimassa nousussa korona-aikana. Joko olisi aika myydä vai nouseeko vielä? Lisäosinko on tulossa tilille elokuun lopussa. Mihinköhän senkin rahan työntäisi.
Kommentit (7)
Möin itse Suomisen 90 % nousulla. Jos alkaa ahneeksi niin voi käydä huonosti. Mulle riittää toi.
Seuraa sijoitussuunnitelmaasi ja toimi sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei mene kyllä hyvin jos täältä otat näkemystä sijoituspäätöksiis
Miksi? Tämähän näyttää olevan täynnä joka-alan asiantuntijoita. Työaikana vielä jostain löytävät aikaa neuvojen antamiseen. Ihailtavaa sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Tämähän näyttää olevan täynnä joka-alan asiantuntijoita. Työaikana vielä jostain löytävät aikaa neuvojen antamiseen. Ihailtavaa sitoutumista.
Tällä palstalla hyvin harva käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla hyvin harva käy töissä.
Ovat varmaan siis sijoittamisen mestareita kun on tuohon varaa?
Nyt on hyvä aika myydä. Kauppasota, usan vaalit ja koronan toinen aalto tuo niin paljon epävarmuutta markkinoille. Nousuralli on jatkunut keskuspankkien työntäessä rahaa elvytysmielessä markkinoille. Pää tulee vetävän käteen ja kurssit putoavat vääjäämättä 30 - 50 % korjaten arvostukset reaalitalouden mukaisiksi. Tuleeko pudotus syksyllä, talvella vai keväällä, sitä en osaa sanoa. Itse vähentänyt oskepainoa toukokuun lopusta lähtien (osakepaino silloin yli 70%) nykyiseen noin 30% ja meinaan keventää vielä lisää.