Kokemuksia Suprium lääkkeestä masennukseen
Syön Supriumia 100 mg aamuisin, nyt mennyt 7 pv, kuinka kauan kestää vaikutuksen alkaminen masennukseen? Onko kokemuksia?
Kommentit (5)
Söikö hän sitä masennukseen? Millaisella annoksella? Jos hän on lopettanut tuliko lopetusoireita?
Eikö ole ketään Suprium käyttäjää??
Syön D-vitamiinia 100mikrog. päivä, sekä E-epaa 1300 mg päivä ja vielä B 12 vitamiinia, yritän näillä päästä masennuksesta, vasta mennyt runsas viikko näillä. Masennus kestänyt 5 kk, lukuunottamatta 3 viikkoa, jolloin en ollut masentunut, se tapahtui lopetettuani Venlagaxinin, jota söin kuukauden, ei sopinut minulle, kun lopetin sen paranin kolmeksi viikoksi normaaliksi, sitten tuli joku romahdus, masennuin päivässä, nyt olen 2 kk olut masentunut, ei mielenkiintoa mihinkään, aamulla herää ahdistavaan oloon. Ssri-lääkkeitä en halua kokeilla enää, yritin Sertraliinia pienellä annoksella 1/4 tbl, heti ripulia ja viidentenä päivänä kauhea alakulo ja syvä masennus, en voinut ajatellakaan koko tbl syödä, se jäi siihen kokeiluun, "koekaniini" en halua olla ja kärsiä kamalia sivuvaikutuksia, ja odotella tehoaako alkukärsimysten jälkeen.
Mun äitini söi sitä vuosikymmenet. Kai siitä jotain apua oli.