Add-testit ja lääkärien älyllinen epärehellisyys
Minun pitää antaa kolmen kuukauden puhtaat huumeseulat ennen kuin pääsen testeihin, sillä kerroin rehellisesti käyttäneeni kannabísta. Ymnärrän toki sen, että testeissä pitää olla varmuus siitä, ettei mikään (kuten esimerkiksi kannabis) vääristä sitä.
Sitä minä vaan ihmettelen, että se kolme kuukautta lähtee aina alusta, vaikka polttaisin vain yhdet pajat kuukaudessa.
Sen sijaan saan vetää joka päivä mielin määrin sokeria, kofeiinia, nikotiinia ja alkoholiakin voi juoda todella paljon ennen kuin maksa-arvoista tulee sanomista.
Aika paljon pitää lääkärin jo valehdella itselleen ja esittää tyhmää nenäni edessä, kun miettii tätä kannabískiellon ehdotonta jyrkkyyttä versus noiden muiden nautintoaineiden käyttö.
Kofeiinin, nikotiinin ja sokerin päivittäinen käyttökö ei mukamas vääristä testejä satunnaista kannabíksen polttelua enemmän? Ja miksi sallitaan hyvinkin vapaamielinen ryyppääminen, mutta ei yksiäkään savuja?
Olen aika víttuuntunut, sillä vihaan sitä, kun itseäni oppineemmat esittävät tyhmää minulle. Ja tässä on minun elämästäni kyse prkl!
M35
Kommentit (27)
Ap sait kanjabiksen mainitsemalla aktivoitua tietämättömät kimppuusi ja on todella surullista, että alan osaajilla on samanlaisia asennevammoja kuin tämän ketjun aktivoituneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillon on päihdeongelma jos et pysty 3kk olla polttamatta.
Jos ei asioita pysty pistää tärkeysjärjestykseen vaan päihteet menee omien asioiden hoitamisen edelle niin oon ihan täysin samaa mieltä lääkärin kanssa.
Päihdeongelmaiselle ei tarvii reseptiä lääkkeisiin jolla on väärinkäytön potentiaalia.
Tosin kun sulla on päihdetaustaa niin et varmasti edes saa mitään lääkkeitä jolla on viihdekäyttö potentiaalia vaan esim voxraa tai stratteraa.
Laiton on laitonta etkä sä kyllä reseptiä sais jos oot alkoholiongelmainen.
Asiat tärkeysjärjesrykseen ja valita sitte jos on valittamista.Eihän Ap:n tekstissä esittämä ongelma ollut se, etteikö hän pystyisi olemaan polttamatta pilveä tuota kolmea kuukautta, vaan se epäloogisuus, että esim. alkoa voi vetää huoletta, mutta yksi pajautuskerta muka estää testin.
AP on asiasta täysin tietämätön, kuten sinäkin. Kannabis vaikuttaa ADD:hen ja sitä on jopa käytetty ADD/ADHD lääkkeiden korvikkeena. Kuinka totuudenmukaisen kuvan luulet testeistä saavan, jos lääkitys on päällä...?
Eli et ymmärtänyt vieläkään aloituksen pointtia. Ei Ap kieltänyt sitä, etteikö kannabis voisi vaikuttaa testiin, vaan esitti sen epäkohdan, miksi vain se on kielletty, mutta esim. alkoholi ei.
Typerykset. Jos menet mihin tahansa kokeenseen, jossa on rajoitettu syömistä, tarkoittaako se, että syöminen on laitonta...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillon on päihdeongelma jos et pysty 3kk olla polttamatta.
Jos ei asioita pysty pistää tärkeysjärjestykseen vaan päihteet menee omien asioiden hoitamisen edelle niin oon ihan täysin samaa mieltä lääkärin kanssa.
Päihdeongelmaiselle ei tarvii reseptiä lääkkeisiin jolla on väärinkäytön potentiaalia.
Tosin kun sulla on päihdetaustaa niin et varmasti edes saa mitään lääkkeitä jolla on viihdekäyttö potentiaalia vaan esim voxraa tai stratteraa.
Laiton on laitonta etkä sä kyllä reseptiä sais jos oot alkoholiongelmainen.
Asiat tärkeysjärjesrykseen ja valita sitte jos on valittamista.Eihän Ap:n tekstissä esittämä ongelma ollut se, etteikö hän pystyisi olemaan polttamatta pilveä tuota kolmea kuukautta, vaan se epäloogisuus, että esim. alkoa voi vetää huoletta, mutta yksi pajautuskerta muka estää testin.
AP on asiasta täysin tietämätön, kuten sinäkin. Kannabis vaikuttaa ADD:hen ja sitä on jopa käytetty ADD/ADHD lääkkeiden korvikkeena. Kuinka totuudenmukaisen kuvan luulet testeistä saavan, jos lääkitys on päällä...?
Eli et ymmärtänyt vieläkään aloituksen pointtia. Ei Ap kieltänyt sitä, etteikö kannabis voisi vaikuttaa testiin, vaan esitti sen epäkohdan, miksi vain se on kielletty, mutta esim. alkoholi ei.
Typerykset. Jos menet mihin tahansa kokeenseen, jossa on rajoitettu syömistä, tarkoittaako se, että syöminen on laitonta...?
Ai luoja. Polta lisää vaan.
Oma kokemukseni on, että pieni määrä yrttiä, päihdyttävyyden rajamailla saa poukkoilevat ajatukset ruotuun ja fokus kasvaa pariksi tunniksi. Kukaan muu huomannut samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun kannattaa näyttää että olet tosissas ja antaa niitä puhtaita seuloja tai muuten häviää pohja koko jutulta.
Siellä lääkäreillä käy vähä väliä millon mitäki narkkareita vinkumassa lääkkeitä eikä se voi mitään reseptejä kirjottaa liukuhihnalta tai muuten lähtee luvat ja työ alta.
Laiton on laiton vaikka mieto päihde oliskiVaikeinta minun onkin tässä kaikessa sietää tuota lääkäreiden tyhmän esittämistä. Kyllä päihdelääkärin pitäisi tietää noista jo monta kertaa mainitsemistani aineista sen verran, että tunnustaisi niidenkin vaikuttavan testiin vääristävästi, mutta vain laittomien aineiden vaikutus testiin myönnetään. Ap
https://www.vauva.fi/keskustelu/3847089/hallitus-ja-thl-mita-ihmeen-pel…
niin...?
Vaikeinta minun onkin tässä kaikessa sietää tuota lääkäreiden tyhmän esittämistä. Kyllä päihdelääkärin pitäisi tietää noista jo monta kertaa mainitsemistani aineista sen verran, että tunnustaisi niidenkin vaikuttavan testiin vääristävästi, mutta vain laittomien aineiden vaikutus testiin myönnetään. Ap