Muru! Jos oot paikalla, kerro nyt oikein kunnolla sun häistä!
Kommentit (10)
Toi aikuisenakin pieni tyttö -ketju.
Joo, tajusin samalla kun olin ton lähettänyt että sehän se on, en vain ollut jaksanut sitä avata =D
Olen, mutta en kerro yksityiskohtia häistä. En uskalla. Ihan ihanat ne oli. Mä kyynelehdin ehkä vähän liikaa, mutta muuten en mokaillut :) Meillä ei ollut varsinaisia tyypillisiä hääperinteitä, sen verran voin kertoa. Eikä mitään hääleikkejä!!
Olen, mutta en kerro yksityiskohtia häistä. En uskalla. Ihan ihanat ne oli. Mä kyynelehdin ehkä vähän liikaa, mutta muuten en mokaillut :) Meillä ei ollut varsinaisia tyypillisiä hääperinteitä, sen verran voin kertoa. Eikä mitään hääleikkejä!!
Mitä tarkoitat sillä, ettei ollut hääperinteitä? Ei kakkua tai valssia? Ei ilmeisesti sitten kirkkovihkimystä?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 22:29"]
Mitä tarkoitat sillä, ettei ollut hääperinteitä? Ei kakkua tai valssia? Ei ilmeisesti sitten kirkkovihkimystä?
[/quote]
Oli toki jotain, mutta ei mitään morsiamen ryöstöjä jne.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 22:29"]
[/quote]
Oli toki jotain, mutta ei mitään morsiamen ryöstöjä jne.
[/quote]
Onko nuo morsiamen ryöstöt sitten kovin yleisiä häissä? (En ole montaa nähnyt.) Eikä ne varmaan kauhean vanhojakaan "perinteitä" ole.
Äh, ei se nyt varmaan kerro, kun on isikriiseily meneillään toisessa ketjussa.