Mua ei koskaan kukaan miehistäni ole kehunut hyväntuoksuiseksi. Missä vika?
Tai no, valehtelin. Yksi, ainoastaan yksi, on kehunut ja siitäkin on aikaa jo yli 10 vuotta ja sekin johtui siitä, että vertasi minua erääseen tupakoitsijaan.
Tuli vaan mieleen että olenko ollut vain sellaisten miesten kanssa, jotka eivät ole kiinnostuneita naisen tuoksusta vai enkö vain yksinkertaisesti tuoksu hyvältä? Onko ylipäätään olemassa paljonkin miehiä joita ei kiinnosta naisen tuoksu?
En käytä hajuvesiä. Peseydyn kaksi kertaa päivässä, käytän deodoranttia.
Kommentit (11)
Ei kai kukaan tuoksu oikein miltään jos ei käytä hajuvesiä tai muita vahvoja hajusteita.
Kyllä me kaikki tuoksutaan omalta itseltämme,jokainen varmaan muistaa miltä oma äiti tai isä tuoksui.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että vika on siinä, että sulla taitaa olla liikaa vapaa-aikaa, jos ehdit tällaisia miettiä ;) Mäkin voin keksiä aika nopeesti parikymmentä asiaa, joista kukaan miehistäni ei ole mua kehunut. Muistelen kuitenkin mielummin niitä, joista olen saanut kehuja.
Onko se jotenkin erityisen tavallista kommentoida toisen ihmisen tuoksua?
Taidat olla oikeassa 😄
Siis juu, olen kuullut muiden hehkuttavan joidenkin tuoksua, mutta se tuoksu varmaan johtuu juurikin hajusteita mitä nämä henkilöt käyttävät. 🙂
-ap
Ei minuakaan. Omasta mielestäni miesystäväni ovat tuoksuneet hyvältä ja yksi kaverimieskin.
Kyllä tuoksu on suuri osa vetovoimaa. Tämän tietää, jos sen on joskus kokenut. Itse muistan pari tapausta, jotka tuoksuivat niin hyvälle, että olisin voinut viettää 24/7 aikani naama upotettuna heidän kaulaansa. Uskomatonta ehkä, mutta totta. Tälläien tapaus sattunut minulle kohdalle 2 kertaa elämässä
Minua ovat monet miehet kehuneet hyvän tuoksuiseksi. Ihan treffeillä ovat sanoneet. Yksi mies oli ihan myyty. Sanoi autossa kun istuin kyytiin ekoilla treffeillä että näytän ja tuoksun ihanalta.
Ja siitä takiaisesta en meinannut päästä millään eroon!!
Kaksi eri asiaa: Kyse voi olla kemioista, alitajuisesta ominaistuoksun houkuttelevuudesta. Mun miehen iho tuoksuu luonnostaan musta niin hyvältä että kun kaipaan rauhoittumista, voin mennä halimaan ja nuuskimaan sen kaulaa ja tällä on muhun sellainen hyvän mielen efekti.
Toisekseen, jos ihmisellä on hänelle sopiva hajuvesi, niin voi tuoksua suorastaan huumaavalta. Jotkut löytävät itselleen tuoksun joka vain toimii, ja tuoksusta tulee iholla enemmän kuin se pelkkä tuote.
Tietenkin kokonaisuus vaikuttaa ja jos on vaikka hajustettu saippua ja vartalovoide, eri tuoksuinen shampoo, huuhteluaineella hajustetut vaatteet ja siihen päälle vielä hajuvesi, niin sellaista selkeää ominaistuoksua ei pääse syntymään.
Minua on kehuttu hyväntuoksuiseksi monesti jos olen just parin tunnin sisällä käynyt suihkussa. Johtuu käyttämästäni sampoosta ja hoitoaineesta.
Eipä kukaan varmasti luonnostaan tuoksu mitenkään erityisen hyvältä.
Entäs alapään tuoksut? Onko kehuttu tai moitittu?
Eri
Miehillä on huono hajuaisi. Enpä ole huomannut, että yhdenkään naisen ominaishaju olisi positiivisesti huomiota herättänyt.
Luulen, että vika on siinä, että sulla taitaa olla liikaa vapaa-aikaa, jos ehdit tällaisia miettiä ;) Mäkin voin keksiä aika nopeesti parikymmentä asiaa, joista kukaan miehistäni ei ole mua kehunut. Muistelen kuitenkin mielummin niitä, joista olen saanut kehuja.
Onko se jotenkin erityisen tavallista kommentoida toisen ihmisen tuoksua?