Raskaana vai ei?
Hei. Mulla on epäsäännölliset kuukautiset, mutta ne on ruvennu säännöllistymään pikku hiljaa. Oon nyt 9pv myöhässä odotetuista menkoista ja mulla on muutaman viikon aikana alavatsa alkanut kasvamaan mutta ihan alussa sen myötä paino laski hiljalleen. Maha ei ole kuitenkaan sillä tavalla ”läskiä” vaan hieman pinkeä eikä siitä saa kiinni samalla tavalla kuin maha makkarasta. (Vatsani on normaalisti hoikka joten oli helppo huomata kasvava muutos). En oo miehen kaa käyttäny mitään ehkäisyä ja tullu suunnilleen joka kerta sisälle mutta en pidä raskautta menkkojen takia mahdollisena. Rinnat on kasvanu mutta ei oo mitään kipuja ja verisuonet on näkyvämmät nykyään joka paikassa. Pieniki ruoka määrä turvottaa aivan he*vetisti ja välillä kramppaa ihan vähän tosta vatsan vasemmalta puolelta. Testinkin olen tehnyt mutta oli negatiivinen... en tiedä mikä mulla on ja en aijo lääkäriin mennä joten mietin että jos jollaki olis jotain mielipidettä tähän asiaan?
Tottakai raskauden mahdollisuus on olemassa mutta yleensä ihan hyvin sen testin pitäisi näyttää jos olisi raskaana.
Tiedän kyllä yhden jolla näytti plussaa vasta kun menkat pari kk myöhässä
Esikoisestä tein haamun kun menkat 4pv myöhässä ja nyt toisesta tein selkeän plussan kun menkat 5 pv myöhässä.
Toki pms oireetkin voin oireilla tolleen.
Itsellä yksi kierto oli 54 pv vaikka normi on aina säännöllinen 29 pv. Mullakaan ei silloin testi näyttänyt kun negaa. Varasin ajan vielä veritestiin ja negahan sekin oli. Mulle oltiin jo rupeemassa tekemään tutkimuksia ja sitten ne menkat alkoi. Syytä en koskaan tiennyt miksi kävi näin.